هر وقت قلبم یاد رفاقتایی میوفته که دیگه نیستند، جمله حضرت علی زیر گوشم زنگ میخوره که:
روزگار مامور است به پراکندن دوستانی
که باهم اُنس و اُلفتی دارند :)
لطفا وقتی خوابیدم، کسی نیاد سرخود بیدارم کنه؛ صبر کنین آلارمی که خودم تنظیم کردم بیدارم کنه وگرنه بقیهی روز از یه انسان عادی به انسانی با خوی حیوانی تبدیل میشم که سردرد هم داره.
انقدر خستم که..
برانکارددددد بیاریدددددد منو روششششش بزاریدددددد که من خورد و خمیرمممممم همین الان میمیرمممممم