خزعبلات؛
کاش ماهی بودم. نه قلبی نه مغزی نه احساسی فقط blub blub.
اون عروس دریاییه ghlop ghlop
الان که درس ندارم نه سریال حال میده نه اینستاگرام نه بیرون رفتن و مسخره بازی؛ چیه این آدمیزاد؟
این بود همون تابستونی که قرار بود بترکونیم؟
خزعبلات؛
چیه این معده درد؟ کشت مارو که..
معده دردو به سرماخوردگی وسط تابستون ترجیح میدم .
خزعبلات؛
معده دردو به سرماخوردگی وسط تابستون ترجیح میدم .
عاخه هم سرما خوردم هم معده درد دارم مشکلاتم یکی دوتا نیس که💆🏻♀
گاهی وقتا به یه شوهرِ پاره وقت نیاز دارم تا بیاد واسم درِ ترشی، خیارشور و رب گوجه و امثالهم رو باز کنه و بعد برگرده بره خونشون.
لامصب نیم ساعته با در شیشه خیارشور مبارزه تن به تن راه انداختم باز نمیشه که نمیشه.