الان که درس ندارم نه سریال حال میده نه اینستاگرام نه بیرون رفتن و مسخره بازی؛ چیه این آدمیزاد؟
این بود همون تابستونی که قرار بود بترکونیم؟
خزعبلات؛
چیه این معده درد؟ کشت مارو که..
معده دردو به سرماخوردگی وسط تابستون ترجیح میدم .
خزعبلات؛
معده دردو به سرماخوردگی وسط تابستون ترجیح میدم .
عاخه هم سرما خوردم هم معده درد دارم مشکلاتم یکی دوتا نیس که💆🏻♀
گاهی وقتا به یه شوهرِ پاره وقت نیاز دارم تا بیاد واسم درِ ترشی، خیارشور و رب گوجه و امثالهم رو باز کنه و بعد برگرده بره خونشون.
لامصب نیم ساعته با در شیشه خیارشور مبارزه تن به تن راه انداختم باز نمیشه که نمیشه.
خزعبلات؛
چیزی نیس فقط یکم حالمبد.
عزیزم ناراحتی نداره که
یه سری چیزا هم هست که تو داری و من ندارم .
مثلا عقده✨🎀
تو ذهنم درمورد چیزی که اتفاق نیوفتاده سناریو میسازم و برای اون سناریو استرس میگیرم و غصه میخورم.