گاهی وقتا به یه شوهرِ پاره وقت نیاز دارم تا بیاد واسم درِ ترشی، خیارشور و رب گوجه و امثالهم رو باز کنه و بعد برگرده بره خونشون.
لامصب نیم ساعته با در شیشه خیارشور مبارزه تن به تن راه انداختم باز نمیشه که نمیشه.
خزعبلات؛
چیزی نیس فقط یکم حالمبد.
عزیزم ناراحتی نداره که
یه سری چیزا هم هست که تو داری و من ندارم .
مثلا عقده✨🎀
تو ذهنم درمورد چیزی که اتفاق نیوفتاده سناریو میسازم و برای اون سناریو استرس میگیرم و غصه میخورم.