داداش بزرگه داره کوچیکه روصدا میزنه به جای اینکه اسمشو کامل بگه(اسمش امیر رضاست)صداش میکنه آقا رضاااااا آقا رضااااااا امیررضا هم عصبی شد گفت به من نگو رضا مامانمم بهش گفت پسرم مگه رضا چشه؟اسم به این قشنگی، اسمِ امام رضاست.
این پسره هم نه گذاشت نه برداشت گفت پس صدام کنید امام رضا، من میخوام از این به بعد امام رضا باشم:))))
بامزه:)
امام رضا شیش ساله از یزد:)))