eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
تولدم مبارک.
میبینم که روز تولدم با آغاز هفته‌ی وحدت یکی شده. اینو یه نشونه در نظر میگیرم برای مبعوث شدن به پیامبری😔
یعنی نمیخواین بهم ایمان بیارین؟
هدایت شده از  -نَـهلان-
تولدت مبارك نازوبلاچه 💙
هدایت شده از - حڕف ِدل . .
تولدت مبارک دختر خل ُ چل ُ قوی من ، من میدونم یه روزی موفق میشی و به همه‌ی آرزوهای‌ قشنگ‌ت میرسی :) . اونموقعس‌ که باهم موفقیتت ُ جشن میگیریم کلی حرف دارمم‌ ولی نمیدونم چطوری بیان‌ش کنم خوشحالم که هستی خره‌ * ۱۸ سالگیت‌ سال ِ قشنگی‌ باشه خوشگل من . تولدت‌‌مبارک‌شهریوری‌جذاب * 💜🫧 بوس به چشمای قشنگ‌ت .
هدایت شده از راحیل؛
فاطمه عزیزم؛ تولدت هزاران‌بار مبارکمون💙 خیلی خوشحالم که هستی و دارمت 'نیمه‌حضوری‌من' به اندازه تمام خنده‌هامون باهمدیگه ، مسخره‌بازیامون ، قشنگی لبخندات ، لطافت موهای نازت ، غرایی‌ که پیشت زدم ، دوستت دارم و خواهم داشت🩰🤍 - امید به روزی که باز بغل بگیرمت‌. 𝐇𝐁𝐃 🫂
یَک دانه ماچ‌گنده پس کله‌‌ی تک‌تکتان جیگر بلاها به اندازه‌ی تمام این دوسالی که باهم دوست بودیم، تمام خاطراتی که باهم ساختیم و به اندازه ی تمام روزاهایی که کنار هم خندیدیم و اشک ریختیم دوستون دارم💘
خب خب باید بگم تو این بازه‌ی ۱۷ تا ۱۸ سالگی خیلی تغییر کردم و بزرگ تر شدم و طبیعتاً خودم خیلی بیشتر متوجه این تغییرات میشم. از خدا ممنونم که سر راهم کلی آدمای مهربون قرار داد تا بهم صادقانه محبت کنن و‌ دوستم داشته باشن و منم متقابلاً بهشون بی منت عشق بورزم و همچنین ممنونم که یه سری آدم پست و بد‌ذات هم سر راهم قرار داد تا یاد بگیرم که هر آدمی لیاقت محبت و احترامم رو نداره و گاهی باید احساساتم رو دور بندازم قبل از اینکه ازش سواستفاده بشه.. خلاصه اینکه ۱۷ سالگی برام پر از حس های جورواجور و صد البته خوب بود که با سفر به مشهد و‌ کربلا به پایان رسید و‌ چه پایانی از این خوش‌تر؟! :) 1403/6/26✨
مامانم داشت بهم میگفت الان که هیجده سالت شده میتونی خیلی کارا بکنی مثل گواهی نامه گرفتن و، که من یهو پریدم وسط حرفش و گفتم دزدی کردن؟ مامان من میخوام برم خلافکار بشم اینجوری اگه هم پلیس منو بگیره خودم میرم زندان چون به سن قانونی رسیدم دیگه.. همینجوری که داشتم یه ریز حرف میزدم و درباره کارایی که بعد از هیجده سالگی میتونم انجام بدم واسش میگفتم گفت پاشو پاشو دختر برو انقدر چرت و پرت نگو من تازه زاییدم خستم مزاحمم نشو😂
مادر من مگه دزدی چشه؟ من به یه عالمه پول نیاز دارم خباژماژامطلطنل😭😭😭 پول باد آورده میخوام😭😭 پولِ دزدی میخوام😭😂
امروز با وجود یه عالمه کاری که روی سرم ریخته خیلی خیلی پر انرژیم و راضی ام از خودم✅