eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
هنوز شام درست حسابی ای نخوردم و دارم از گشنگی میمیرم. الان یه ترکیب جدید و جادویی به فکرم رسید که فکنم خیلی خوشمزه باشه. میخام نودل قارچ و پنیرو با سس پاستا آلفردو قاطی کنم اسمشم گذاشتم نودل آلفردو. سس آلفردو: یه قاشق آردو با کره یا روغن تفت میدی بعد که از خامی در اومد بهش شیر اضافه میکنی تا حدی که حالت سس مانند پیدا کنه بهش پودر سیر و آویشم میزنی خامه هم اگه دوست داشتی بزن ولی من نمیزنم چون حجمش خیلی سنگین میشه و معدم درد میگیره بعدشم به سس قارچ تفت داده شده اضافه میکنی قارچو هم میتونی همون گوشه ی ماهیتابه کنار اون آرد و کره یه تفت کوچولوبدی و بعد نودل آبکش شده رو اضافه میکنی و ادویه نودلو میریزی اگه دوست داشتی میتونی پنیر پیتزا و سینه مرغم اضافه کنی ولی من نمیریزم. من خودم هنوز امتحانش نکردم و فقط ایدش به ذهنم رسید. اگه امتحان کردین و خوشتون اومد بهم بگین.
«سلاماً على من غرسوا وروداً في أرواحنا و رحلوا دون رعايتها.» سلام بر آن‌ها که در جانمان گل‌ها کاشتند و بی‌مراقبت رها کردند.
یکم واسه ی این پیام دیر شده ولی میخواستم بهتون بگم که اگه کسی روز دخترو بهتون تبریک نگفت یا براتون هدیه نخرید ناراحت نشید چون تنها کسی که میتونه مسبب حالِ خوبتون باشه فقط و فقط خودتونید. هر کاری که فکر میکنید باعث میشه حالتون خوب بشه رو انجام بدید؛هر کاری که در توانتونه و شرایطشو دارید. مثلاً برید بیرون خوش بگذرونید یا اگه نمیتونید برید بیرون تو خونه یه غذای خوشمزه یا یه کیک برای خودتون درست کنید،به سر و وضعتون برسید و از خودتون کلی عکسای دافی طور بگیرید،نقاشی بکشید،آهنگ گوش بدید،با دوستاتون حرف بزنیدو... خلاصه،قدر خودتونو بدونید و برای حال خوبتون تلاش کنید و منتظر نباشید و توقع نداشته باشید که یه نفر از در بیاد تو و حال شمارو خوب کنه یا خوشحالتون کنه! روزتون مبارک فرشته های زمینی🤍. از کیلومتر ها دورتر،یه بوس و بغلِ محکم برای تک تکتون🫂؛
یادمه وقتی حدود ۱۰ ۱۱ ساله بودم روز دختر هی با دخترای فامیل آهنگ روی پیشونی فرشته ها نوشته رو میخوندیم بعد اون موقع هنوز روز پسر نداشتیم پسر خالمم که همسن خودمه عصبانی شده بود که آی چرا روز پسر نداریم و فلان منم بهش گفتم میدونی چرا؟چون روی پیشونی شیطونکا نوشته هر کی پسر داره جاش وسط جهنم😂😂😂 انقد عصبی شده بود و بغض کرده بود که میخواست بزنه زیر گریه منم هی اینو براش میخوندم و هار هار میخندیدم آخرشم از بس رواعصابش راه رفتم قهر کرد رفت😂😔.
یکم از امروزی که نبودم بگم... تا بعد از ظهر کار خاصی نکردم بعدش خالم زنگ زد پاشید بریم پارک یه حال و هوایی عوض کنیم و با دختر خاله هام یکم تو پارک قدم زدیم و حرف زدیم همینطور که داشتیم قدم میزدیم دیدیم چند تا پسر دارن با هم دعوا میکنن و دست به یقه شدن منم که عاشق دعوام میگفتم تروخودا یکم اینجا وایسیم ببینیم دعواشون به کجا میکشه که دختر خاله هام دستمو گرفتن و کشون کشون بردن و نفهمیدم آخرش نتیجه ی دعوا چی شد😔😂 بعدم که تصمیم گرفتیم از پارک بریم بیرونو یه چرخی تو خیابونا بزنیم گفتیم بریم رو پل هوایی و اینا بعد یه اکیپ پسر بودن که میخواستن رفیقشونو از پل پرت کنن پایین و ماهم خیلی جدی منتظر بودیم تا پسره پرت بشه پایین ولی ننداختنش😔 پسره جوری جیغ میزد انگار داره میزاد😂😂 واقعاً من منتظر اتفاق هیجان انگیزی بودم یعنی چی که پرتش نکردین پایین؟ شوخی پسرا کلاً تو یه لول دیگه ایه* مثل اسکلا از پل هوایی رفتیم اون طرف خیابون بعد از اون طرف خیابون ازوسط ماشینا رد شدیم و برگشتیم دوباره همون طرف خیابون🌚😂 بعدم که مامانم زنگ زد زود برگردید داریم میریم ماهم گفتیم اوکی تا ده دییقه دیگه اونجاییم. منو دوستام که کیلومتر ها ازپارک دور شده بودیم و داشتیم به سمت نا کجا آباد قدم میزدیم:
الانم برم یه قهوه دوبل بخورم که تا صبح باید این شیمیِ لا مصبو جمع کنم💆🏻‍♀.
باشه ولی من واقعاً،عمیقاً،قلباً،وجداناً همیشه حسرت داشتن یه داداش بزرگترو داشتم به طوری که چند سال پیش به مامانم اصرار میکردم که بریم از پرورشگاه یه داداش ۱۸ ساله بیاریم که اختلاف سنیش باهام کم باشه مامانمم بهم گفت احمق اون که به تو محرم نمیشه پس باید عقدتون کنیم تهشم دیگه داداش نداری به جاش شوهر داری🌚 منم دیدم راس میگه واقعاً راهی نیست پس دهنمو بستم💆🏻‍♀.
-پس زخم‌هایمان چه؟ +امتحان های نهایی از میان آنها وارد می‌شود.
در ستایشِ رنگِ آبی؛
دلم میخواد یه گپ آشپزی بزنم بچه ها😔😂