بهبه. شروع رسمی باز گذاشتن پنجره، مچاله شدن زیر پتو، عشق کردن با بوی بارون و نارنگی و خوردن قهوهی داغ توی تخت را اعلام مینمایم.
از فردا که رفتین مدرسه صدِ صدِ خودتونو بزارید واسش.
اگه تازه وارد دبیرستان شدین و فهمیدین رشتتونو دوست ندارین سریع تغییر رشته بدید و صبر نکنید تا شاید بعداً همه چی درست بشه یا علاقه پیدا کنید چون از این خبرا نیست.
امیدوارم همتون موفق بشید💖
همین که اول مهر لازم نیست پاشم برم مدرسه
منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت.
ساعت هفت صبح مامانم از آشپزخونه داد میزنه نازنینننننن پاشو داداشتو بیدار کنننننننن
عاخه زننن من خودم خوابم چی میگی ولم کن تروخدا😭
هیچی پا شدم داداشمو بیدار کردم دوباره خوابیدم که داد زد پاشوووو چقدر میخوابی بیا فلان کارو انجام بدههههه هیچی دیگه باز پا شدم اون کارو هم انجام دادم الان با چشمای پف کرده نشستم رو مبل تا ویندوزم بالا بیاد