کاریه که شده، دیگه چیکارش میشه کرد؟ (بعد اینکه ۴ساعت بدون حرکت روی مبل نشسته بودم میرم بخوابم).
چیه این پاییز؟
همش انگار دارن تو دلت رخت میشورن و منتظر یه اتفاق بدی، استرس داری، اضطراب داری، بی دلیل ناراحتی و نمیدونی که چرا؟
انقد بدم میاد اینجا میام از غم و غصه حرف میزنمااا که حد نداره.
نمیدونم چجوری بگم ولی گاهی وقتا نوشتن آروم ترم میکنه برای همینم همیشه تایپ میکنم، میفرستم و بعدش پاک میکنم تا اون حس و حال بد به بقیه منتقل نشه خدایی نکرده
بمیرم واسه اون بچه هایی که منتظر بودن پدرشون از سر کار برگرده تا از اولین روز مدرسه واسش تعریف کنن ولی پدر با تابوت و بدنی سرد برگشت..
#طبس_تسلیت
راستی واسه فردا که اولین روز کاریمه دعا کنید همه چی خوب پیش بره.
خیلی استرسی ام و سریع دستپاچه میشم و گند میزنم*
یه تصمیمی گرفتم؛ اونم اینه که از امشب هرشب موقع خواب به جای اینکه به آهنگای چرت و پرت گوش بدم یه جز قران گوش بدم تا خوابم ببره که هم به درد دنیام بخوره هم آخرتم.
شماهم انجامش بدین کاری نداره یه هندزفری بزارید تو گوشتون و دراز بکشید.
من نظر دوستامو میپرسم که اگه با من هم نظرن با خیال راحت و اگه هم نظر نیستن با استرس و عذاب وجدان کار خودمو انجام بدم.