بعد از سه سال دوستی تو دبیرستان بالاخره تونستیم هماهنگ کنیم و باهم بریم بیرون و الان اومدیم پیک نیک✨
من برای تو گریه نمیکنم احمق، من برای اون احساس درونی پاک و خالصانه خودم که بخاطر تو از دستش دادم گریه میکنم و ناراحتم.
کاش معدم دهن داشت و میتونست باهام صحبت کنه و مثل بچه آدم بهم میگفت که چه مرگشه که حتی دکترم نمیتونه خوبش کنه.
گفت:
- فَانْظُرْ إِلَىٰ آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ كَيْفَ يُحْيِي الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا...
- به آثار رحمت الهی نگاه کن که زمینهای مرده را چطور زنده میکند!
و سپس به قلبش اشاره کرد...
_سوره روم | آیه ۵۰
خزعبلات؛
این قالیشویی بی پدر یه هفتس فرشامونو برده هنوز نیورده. مرتیکه آشغال نکنه خوشت اومده ها؟ دزدیدی فرشا
قالیشویی بی پدر بالاخره بعد از چهارده روز منت سر ما نهاده و فرشامونو آورده.
ولی یه تیکه هایی از قالیمون گم شده و نیست🙏🏻
دلم میخواد برم قالیشوییشونو به آتیش بکشم.
مرتیکه چاقال