راستی بچه ها حواستون باشه که از جزء بیست به بعد چند تا از سوره ها سجده واجب دارن و اونایی که مشکل شرعی دارن و عادت ماهانه هستن نباید اصلاً گوشش بدن و اگر هم مشکل شرعی ندارین حتماً سجده شو به جا بیارین.
ولی من رشته ای که میخواستمو قبول شدم و باورم نمیشه که بالاخره قراره برم دنبال علاقم:)))
تابحال شده از شدت دلشوره حس کنید وجودتون رو دارید بالا میارید؟
من همیشه همینطوریم.