سخنی نیست؟
قهر کردین رفتم تلگرام؟
برگردم آشتی میکنین؟
اگه ماچتون کنم چی؟آشتی نمیکنین؟
راه نداره یعنی؟
هم اینجا فعالیت میکنم هم تلگرام. چاره ای نیست دیگه ۴۵ تا ممبر جیگولی که بیشتر ندارم✨🤏🏻
امیدوارم درسای طراحی لباس زیاد سنگین نباشه.
اصلاً بر فرض که سنگین هم باشه؛ باز خداروشکر دیگه ریاضی ندارم💆🏻♀
خزعبلات؛
عکس روی کارت دانشجوییم خیلی شبیه این استیکره شده:
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا