خزعبلات؛
از یه پیجی تو اینستا لباس سفارش دادم الان دیدم طرف چتمو دو طرفه پاک کرده و هنوزم بسته رو ارسال نکرده
الان باز پیام دادم دیدم دوباره چتم پاک شده=))))))
خدا مرگم بده که انقد بدشانس و بدبختم.
مامانم چند بار ازم پرسید پیجش معتبره؟ گفتم اره:))))))