دلم نمیخواد با کسی ارتباط بگیرم و آدم جدیدی وارد زندگیم بشه ولی باز از تنهایی رنج میبرم.
خزعبلات؛
استاد عمومی مارو سرکار گذاشته و هنوز نیومده🤡
چهار ساعت با این استاد بیشعور کلاس داشتم که کلاً نیومده حداقل اگه خبر میداد میرفتم خونه ولی دیگه صرف نمیکنه برمخونه.
الان تا ساعت چهار بیکارم بعدش یه کلاس دیگه دارم😭