خزعبلات؛
استاد عمومی مارو سرکار گذاشته و هنوز نیومده🤡
چهار ساعت با این استاد بیشعور کلاس داشتم که کلاً نیومده حداقل اگه خبر میداد میرفتم خونه ولی دیگه صرف نمیکنه برمخونه.
الان تا ساعت چهار بیکارم بعدش یه کلاس دیگه دارم😭
خزعبلات؛
یه تصمیمی گرفتم؛ اونم اینه که از امشب هرشب موقع خواب به جای اینکه به آهنگای چرت و پرت گوش بدم یه جز
خب، بالاخره تموم شد.
یه چله بزاریم؟
مثلاً هر روز صبح آل یاسین گوش بدیم؟
خزعبلات؛
خب، بالاخره تموم شد. یه چله بزاریم؟ مثلاً هر روز صبح آل یاسین گوش بدیم؟
اگه موافقین یا پیشنهاد دیگه ای دارین، بهم بگین.