خزعبلات؛
یه تصمیمی گرفتم؛ اونم اینه که از امشب هرشب موقع خواب به جای اینکه به آهنگای چرت و پرت گوش بدم یه جز
خب، بالاخره تموم شد.
یه چله بزاریم؟
مثلاً هر روز صبح آل یاسین گوش بدیم؟
خزعبلات؛
خب، بالاخره تموم شد. یه چله بزاریم؟ مثلاً هر روز صبح آل یاسین گوش بدیم؟
اگه موافقین یا پیشنهاد دیگه ای دارین، بهم بگین.
هدایت شده از 𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
این استادانی که آدم میکارن بعد کلاس کنسل میکنن مادرشونو خدا براشون حفظ کنه
این روزا وقتی میشینم سر کلاس های تخصصی و با علاقه جزوه نویسی میکنم و به درس گوش میدم، تازه میفهمم که چقدر تو این سالها به خودم ظلم کردم..
امیدوارم این علاقه تا آخر باهام باشه.
خب من خودم گوش دادن زیارت آل یاسینو شروع کردم شماهم هر کار میخواید بکنید. بخونید یا نخونید.