بچه ها من دو، سه روز پیش واقعنی تصمیم کبری گرفته بودم که قند مصنوعی رو حذف کنم با اینکه اصلا آدمی نیستم که به شیرینی جات علاقه و میل زیاد داشته باشم و کلاً زیاد نمیخورم ولی خب گفتم کلا نخورم دیگه.
خلاصه جونم براتون بگه که همون روز که من این تصمیمو گرفتم بابام تصمیم گرفت دو تا جعبه شیرینی بگیره و بیاد خونه و منم تو این دو، سه روز دارم خودمو با خوردن شیرینی و چایی خفه میکنم و خیلی یهویی میل شدید به شیرینی پیدا کردم خدا مرگم بده😭😭
حذف قند❌
اضافه کردن شیرینی✅
از امروز میخوام مهر و عطوفت رو بذارم کنار، از این به بعد بستنی عروسکی رو گاز میزنم و بیرحمانه میجوم.
خزعبلات؛
وقتی داداش کلاس اولی داری💆🏻♀ روانیم کرده*
دارم بهش میگم دَ مثلِ؟
میگه آینههههه
آخه بچه محض رضای خدا یچیزی میگفتی یه د توش داشته باشه😭😭😂
خزعبلات؛
اولش بهش گفتم د با _َ چی میشه؟ میگه سرسبز؟ خدا صبرم بده
با اینکه خیلی حرصم میده ولی دیوانه وار عاشقشم😂😭💘
به امیررضا میگم برو بخواب فردا باید صبح زودپاشی اومده میگه آجی یه دلیل واسم بیار که برم بخوابم میگم چون اگه نخوابی فردا خسته و خواب آلودی و هر چی صدات میکنم میگی تروخدا یه دقیقه دیگه بزار بخوابم.
پسره پرو برگشت تو چشام زل زد گفت دلیل خوبی بود ولی نمیخوابم💆🏻♀
شیش سالشه شیش متر زبون داره😂
با من از حافظهی خوب حرف نزنید.
من دیروز کلاس آشپزی داشتم و الان تازه یادم اومد:)))))