خلاصه اینکه آره..
شبتون خوش💘.
منم برم بیست تا طرحی که استاد گفته رو واسه فردا بکشم🤡
خزعبلات؛
این شما و این هم فندک آشپزخانهی نیمه کاره🌝
حس میکنم فندک آشپزخونه داره روی برگه زجه میزنه
حس میکنم تو این نقاشی به فندکِ آشپزخونه کم لطفی شده.
ازت عذر میخوام فندکِ آشپزخونه:`]
بخدا چشام داره از خواب پاره میشه
شیطونه داره دم گوشم میگه بخواب عزیزم تهش دو هفته دیگه ژوژمانتو خراب میکنی=)))
وای بچه ها ژوژماااااان
چه کلمه قشنگیه:»
تو خوابم نمیدیدم که یه روزی بخوام از کلمه ژوژمان استفاده کنم نبططنبننقطق