بخدا چشام داره از خواب پاره میشه
شیطونه داره دم گوشم میگه بخواب عزیزم تهش دو هفته دیگه ژوژمانتو خراب میکنی=)))
وای بچه ها ژوژماااااان
چه کلمه قشنگیه:»
تو خوابم نمیدیدم که یه روزی بخوام از کلمه ژوژمان استفاده کنم نبططنبننقطق
خزعبلات؛
https://eitaa.com/hejab_noraa 💗🕊
این انلاین شاپ مالِ چشم قشنگمونه✨
بریدااا
مامانم بهم گفت نقاشیاتو بیار ببینم. بعد همونجوری که با چشمای ریز شده داشت با دقت بهشون نگاه میکرد بهم گفت تو جدی جدی استعداداتو تو تجربی حروم کردی😭😂
خوشحالم که بالاخره به این نتیجه رسید*
خب دیگه بسه اه هی دارم نقاشیامو میکنم تو چشم و چالتون و واسه خودم نوشابه باز میکنم😔
اونقدراهم استعداد ندارم یعنی طراحی های بقیه رو که تو کلاس میبینم میخوام برم خودمو از یه جا پرت کنم پایین از بس قشنگ و ماهرانه میکشن😭