بشه مارو یادت نره هاا🥲
بعد از خرداد منتظرتیم♥️
_
قربونت برم بچه جان🤍
مگه میشه یادم بره شمارو؟
من در مواجه به اتفاقات بد زندگیم تنها کاری که بلدم انجام بدم خوابیدنه ، این تنها فرمولی که تو زندگیم یاد گرفتم و قراره ادامه اش بدم.
معمولاً در دوران امتحانات در زشت ترین حالت ممکن به سر میبرم.
صورتی که مثل روح رنگ پریدس.
چشمایی که بر اثر بی خوابی زیرشون گود افتاده.
صورتی که بر اثر استرس پر از جوش میشه.
بدنی که بر اثر افت فشار های پی در پی همیشه سرده.
موهایی که شروع به ریزش میکنن.
و چشمایی که رگ های متورم و قرمز دارن.
بچه ها بیاین از الان بشینیم برای اون شعرای بلند بالای فارسی گریه کنیم که قراره یه شبه همشونو حفظ کنیم🥲
کاش اردیبهشت با این هوای خوبش تموم نشه.
از خرداد به بعد دیگه از گرما پاره ایم مخصوصاً ما یزدیا.