ما هفته های زوج چهار ساعت فارسی داریم و هفته های فرد دو ساعت.
این هفته هم فرده ولی استاد میگه نههههه شماها با من چهار ساعت کلاس دارید.
خیلی عاشق چشم و ابروتیم دو ساعتم اضافه تر بمونیم🤡
خزعبلات؛
ما هفته های زوج چهار ساعت فارسی داریم و هفته های فرد دو ساعت. این هفته هم فرده ولی استاد میگه نههههه
یک پدری ازت در بیارممم.(تو قسمت ارزشیابی اساتید بهت نمره بد میدم)
کاش الان ته گلوم یجوری نبود ولی متاسفانه ته گلوم خیلی یجوریه و سرماخوردگی؟ در نمیزنه میاد با لگد🤝
لَا تَخَفْ وَلَا تَحْزَنْ إِنَّا مُنَجُّوكَ..
نترس و غمگین مباش، ما تورا نجات خواهیم داد :)
_عنکبوت،۳۳
پنجاه نفر اینجان، سی و چند نفر فقط سین میزنن.
بقیه تون لفت بدید عزیزان
ممبر کمتر، سین کمتر» ممبر بیشتر، سین کمتر