پنجاه نفر اینجان، سی و چند نفر فقط سین میزنن.
بقیه تون لفت بدید عزیزان
ممبر کمتر، سین کمتر» ممبر بیشتر، سین کمتر
والدین جالبی دارم.
هر روز قانون جدید وضع میکنن. مثلا امروز یه قانون جدید واسه خونه تصویب کردن اونم اینه که ساعت دوازده باید همه خواب باشن منم باید حتماً گوشیمو بزارم تو هال و خودم برم توی اتاقم بخوابم الانم اگه ببینن هنوز گوشی دستمه تیکه بزرگم گوشمه.
خزعبلات؛
ظهر خود را با گیر های بیخود حراست شروع میکنیم.
من نمیدونم وقتی حجابم کامله چرا باید گیر بده به روسری سبز گل گلیم
بابا طرف یه لباس رنگ جیغ میپوشه میاد دانشگاه جوری که اگه خم بشه تا نا کجا آبادش مشخصه بعد به چیِ من گیر میدی دقیقا؟
تازه خیلی از چادری ها هم روسری های رنگ روشن مثل شیری رنگ و اینا میپوشن من که زیادم روشن نیست رنگ روسریم🤏🏻