اینکه عضو پرایوت بقیه باشم خیلی خیلی حس خوبیه:»
فرض کن یکی بهت اعتماد کرده و تورو جزو آدم های امن خودش حساب کرده و اینکه تو الان تو اون محیط امنی هستی که اون آدم ساخته، بهت حس مهم بودن و جیگولی میگولیای میدهتیطبنطبنطق
مادر میگوید بین بچه هایش فرق نمیگذارد ولی آهنگِ یدونه پسر دارم من، قند و عسل دارم من، را برای صدمین بار در ماشین پلی میکند.
لامصب موقعیت مکانیای که دارم توش زندگی میکنم جوریه که نه برف میاد نه هوا آلودس نه زلزله میاد و نه هیچ اتفاق خاصی میوفته که بخاطرش مدرسه ها و دانشگاه ها تعطیل بشه