لامصب موقعیت مکانیای که دارم توش زندگی میکنم جوریه که نه برف میاد نه هوا آلودس نه زلزله میاد و نه هیچ اتفاق خاصی میوفته که بخاطرش مدرسه ها و دانشگاه ها تعطیل بشه
من اینجوری ام که نسبت به خودم خیلی لجبازم و نمیدونم این لجبازی خوبه یا بد؟
مثلاً؟
از جن و تاریکی میترسم بعد میرم یه عالمه فیلم ترسناک دانلود میکنم و میبینم تا از شدت ترس قالب تهی کنم.
روابط اجتماعیم ضعیفه و از آدم های جدید و ارتباط گرفتن باهاشون فراری ام؟
پس میرم سر کار تا مجبور بشم هر روز با مشتری ها ارتباط بگیرم.
از اینکه مورد توجه بقیه قرار بگیرم میترسم، اعتماد به نفس پایینی دارم و مدیریت بحران بلد نیستم؟
پس میرم تو تشکیلات مختلف چه توی دانشگاه و چه خارج از دانشگاه ثبت نام میکنم و خودمو مجبور میکنم که فعال باشم به طوری که الان به غلط کردن افتادم که آی دختر این چه کاری بود کردی آخه جوگیر خان؟ الان چجوری میخوای از پس فلان مسئولیتی که بهت سپردن بر بیای؟