خدایا قربونت برم ما برف و بارون نخواستیم حداقل اون هوا رو سردش کن. سردتر و سردترش کننژقمطفوطبنط
هیچی اندازه ادایی بودن جالب نیست دلم میخواد اداییترینِ اداییها باشم خیلی خوش میگذره
کمتر از یه تومن تو حسابمه و قراره باهاش پالتو، اون روسری خوشگله، اون بافت خوشگله و گردنبند قمرکی که تو اینستا سیو کردم رو بخرم تازه هنوز کادوی روز مادر هم نخریدم.
خدایا به فرشته هات بگو برام پول بفرستن 😭😭😭
پولِ زیااااد.
پولِ خیلی خیلییییییی زیاددددددد
خزعبلات؛
کمتر از یه تومن تو حسابمه و قراره باهاش پالتو، اون روسری خوشگله، اون بافت خوشگله و گردنبند قمرکی که
یا میتونم به رئیس بگم حقوقمو زودتر بده🙏🏻