هدایت شده از خسته¡
Hossein Sotode hossein_sotode_nane_omolbanin.mp3
زمان:
حجم:
22.8M
تو که عباست زمین خورده
ببین من زمین خوردم :)
خزعبلات؛
از بین بیست تا اسنپ هیشکی منو گردن نمیگیره یعنی؟
دیگه هر چی بین ما بود تموم شد
حیف اون همه نون و نمکی که باهم خوردیم
حیف اون درایی که آهسته و با متانت بستم
حیف اون همه آهنگ چرند و دود سیگاری که تو ماشیناتون تحمل کردم
از این به بعد دیگه فقط وحشی بازی
در ماشینو هم جوری میبندم انگار ارث پدرمو خوردین اگه هم اعتراض کنید لنگ پامو میکنم تو حلقتون
یا همه پیامبرا
این وقت شب یه پژو پارس سفید با شیشه های دودی و آهنگای دوپس دوپسی اومده دنبالم
قبلنا حداقل منتظر بودم برف بیاد تا مدرسه ها تعطیل بشه ولی الان اینجوریه که عه برف اومد؟ خب به ما چه؟ ما که داریم میریم سر کلاس.