یا همه پیامبرا
این وقت شب یه پژو پارس سفید با شیشه های دودی و آهنگای دوپس دوپسی اومده دنبالم
قبلنا حداقل منتظر بودم برف بیاد تا مدرسه ها تعطیل بشه ولی الان اینجوریه که عه برف اومد؟ خب به ما چه؟ ما که داریم میریم سر کلاس.
هدایت شده از - عبدالرضای بیبصیرت -
همهجا برف میاد تعطیل شده حالا فردا یزد افتاب تو ک$ونمونه
خزعبلات؛
همهجا برف میاد تعطیل شده حالا فردا یزد افتاب تو ک$ونمونه
قشنگ نور خورشید از محل زخم هایمان وارد و سپس خارج میشه
خزعبلات؛
خوش به حال اونایی که فردا تعطیلن. گریه*
متاسفانه با اینکه دیگه مثلا بزرگ شدم ولی هنوزم مثل دوران مدرسه حق ندارم که دانشگاه نرم و بمونم توی خونه وگرنه والدین حسابمو میرسن:)))
الانم خسته و کوفته و مونده باید یه عالمهههه طرح بکشم(طبق معمول)
شکست عشقیو بیخیال تا حالا املت درست کردی ببینی نون نیست؟
وی شب را با گشنگی در کنار کاغذ و قلمش صبح میکند*
کلاسمون تو حیاطه و هوا هم یخبندون
استاد پیام داده من دیر میام شماها اشیاء بی جان هارو از انبار بیارید و طرح بکشید تا من بیام.
استاد انقد هوا سرده که تا تو برسی ما خودمون تبدیل به اشیاء بی جان شدیم😭