ببینید من واقعا تا شده سعی خودمو کردم که از اینجا حس و حال خوب بهتون منتقل بشه ولی دیگه نمیتونم.
نیاز به یه ریکاوری اساسی دارم و میخوام رو خودم کار کنم تا یسری چیزارو تغییر بدم بعد که باز سر پا شدم برمیگردم و مثل قبل ادامه میدم=)
اصلا ریمو هم نمیکنم خوبه؟
رفتن و موندن هم پای خودتون.
چون داشتم فکر میکردم به اینکه الان تایم امتحاناته و ممکنه خیلیا گوشیشونو چک نکنن و بعداً ناراحت بشن از دستم که چرا ریموشون کردم.
پ.ن البته کماکان تلگرام هستم و بیشتر از اینجا فعالیت خواهم داشت اگه دوست داشتین تشریف بیارین.
وقتی تلاش میکنی برای برگردوندن صمیمیت از دست رفته، یه بار دیگه میفهمی چرا از دست رفته بود.
آقای امام رضا؛
تو تنها میتوانی آخرین درمانِ من باشی
و بیشک دیگران بیهوده میجویند تسکینم...