هدایت شده از |مُعٺَڪِفـ|
بچه ها اینکارو انجام بدین واقعن جوابه.
در موقع شروع درس
۶۷ بار ذکر یا سلطان
۶۷بار ذکر یا محیط
موقع پرسش وامتحان ۱۸ بار ذکر یا حی
تا همه چیز تو ذهن زنده بشه ویادتون بیاد.
غم رو از اضطراب بیشتر میپسندم. غم سکون میده، اضطراب فرار و تشویش. ترجیح میدم آدم غمگینی باشم تا مضطرب
واکنش فرجه های امتحانم وقتی میبینن ازشون هیچ استفاده ای نمیکنم:
بود و نبودم دیگه انگار فرقی برات نداره
این همه بی خیالی داره حرصمو در میارهههههه حرصمو در میارههههه