غم رو از اضطراب بیشتر میپسندم. غم سکون میده، اضطراب فرار و تشویش. ترجیح میدم آدم غمگینی باشم تا مضطرب
واکنش فرجه های امتحانم وقتی میبینن ازشون هیچ استفاده ای نمیکنم:
بود و نبودم دیگه انگار فرقی برات نداره
این همه بی خیالی داره حرصمو در میارهههههه حرصمو در میارههههه