به نظرم باید پوچی بعد از فارغ التحصیلی رو هم به بحران های زندگی اضافه کنن
در حقش کم لطفی شده
اینکه استادا امروز امتحان میگیرن و فرداش نمره هارو وارد سایت میکنن نشون میده که اصلا برگه هارو درست تصحیح نمیکنن وکیلویی نمره میدن🤏🏻