و همانا درس هایی که در طول تعطیلات عید نخواندیم و پروژه هایی که انجام ندادیم تبدیل به چوبی شده و در آینده ای نه چندان دور به درون آستین ها و پاچه هایمان فرو خواهد رفت.
نمیدونم تو شب های قدر چه تقدیری رو برامون رقم زدن..
فقط چیزی که از خدا میخوام اینه که سال دیگه هم بتونم همراه با خانوادم و کسایی که دوستشون دارم قرآن به سر بگیرم و فیض ببرم.
امسال تو ماه رمضون خیلی بیشتر از سال های قبل کم کاری کردم و نمیدونم بخشیده شدم یا نه بنظرم کوله بارم برای مرگ خیلی سنگین و پر از گناهه
و نمیخوام آرزوی گذروندن شبهای قدر تو نجف و کربلا رو به گور ببرم:)
پس خدایا تنها چیزی که ازت میخوام اینه که مارو ببخشی و توفیق جبران توی رمضون سال بعد رو ازمون نگیری.
فکر میکردم درس خوندن تو عید فقط برای کنکور سخت و غیر ممکنه
ولی الان مطمئن شدم هر نوع درسی تو عید سخت و غیر ممکنه خوندنش🙏🏻
هم اکنون من وقتی با عدهی زیادی از فامیل و اقوام دور و نزدیک یا حتی کسایی که باهم نسبتی نداریم تو حسینیه روستا مواجه میشم:
نماز روزه هاتون مبارک عیدتونم قبول😍