eitaa logo
خزعبلات؛
273 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
226 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
این پایان تعطیلات نیست، پایان منه.
ترجیحم اینه که شنبه جای کلاس درس، به رحم مادرم برگردم.
کلاسامون تا آخر هفته مجازیه ولی خب
بازم رو مخه
به هر حال
دوستان کسی میدونه نتایج اون سبزه هایی که گره زدیم کی میاد؟
یعنی سفارشارو از شنبه ارسال میکنن؟
یعنی دو روز دیگه مثلا پستچی میاد در خونه میگه یه بسته دارید بعد از تو بسته یه شوهر ناناز بلا میاد بیرون؟
کاش درخت نارنج بودم و تو فصل بهار، بهارنارنج میدادم.
کاش میتونسم یه درخت نارنج تو اتاقم داشته باشم و تو فصل بهار، شکوفه هاشو بکنم و فرو کنم تو دماغم بعدشم بر اثر مستی بخاطر بوی بهارنارنج و کمبود اکسیژن دعوت حق را لبیک بگم.