یعنی دو روز دیگه مثلا پستچی میاد در خونه میگه یه بسته دارید بعد از تو بسته یه شوهر ناناز بلا میاد بیرون؟
کاش میتونسم یه درخت نارنج تو اتاقم داشته باشم و تو فصل بهار، شکوفه هاشو بکنم و فرو کنم تو دماغم بعدشم بر اثر مستی بخاطر بوی بهارنارنج و کمبود اکسیژن دعوت حق را لبیک بگم.
من کلی کار دارم ولی بهار مانع انجام کارام میشه.
چرا؟ چون انقد هوا خوب و لطیفه و بوی خوب شکوفه ها تو هوا پیچیده که نمیتونم نخوابم.
عین آدمای معتاد چشمامو به زور باز نگه داشتم.