eitaa logo
خزعبلات؛
273 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
226 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
یعنی دو روز دیگه مثلا پستچی میاد در خونه میگه یه بسته دارید بعد از تو بسته یه شوهر ناناز بلا میاد بیرون؟
کاش درخت نارنج بودم و تو فصل بهار، بهارنارنج میدادم.
کاش میتونسم یه درخت نارنج تو اتاقم داشته باشم و تو فصل بهار، شکوفه هاشو بکنم و فرو کنم تو دماغم بعدشم بر اثر مستی بخاطر بوی بهارنارنج و کمبود اکسیژن دعوت حق را لبیک بگم.
من کلی کار دارم ولی بهار مانع انجام کارام میشه. چرا؟ چون انقد هوا خوب و لطیفه و بوی خوب شکوفه ها تو هوا پیچیده که نمیتونم نخوابم. عین آدمای معتاد چشمامو به زور باز نگه داشتم.
تعطیلات تموم شد پولام تموم شد خودمم تموم شدم حالا با این فروردینی ک تموم نمیشه چه کنم؟
خزعبلات؛
حتما ببین
مطالبی که برا مامان بابام میفرستم:
از شیرکاکائو خوشم میاد از اونی که برام شیرکاکائو میخره بیشتر.
خدایا شکرت چون دیگه قرار نیست هیچوقت سر کلاسای زبان انگلیسی و عربی و ریاضی و فارسی بشینم