سر امتحان دینی خیلی منتظر امداد های غیبی از سوی خداوند بودم ولی متاسفانه سنت امداد خاص الهی شامل حالم نشد🤡
عاخه کدوم خری برا امتحان دینی شب تا صبح با دو شات اسپرسوی زهرماری خودشو بیدار نگه میداره؟
آفرین من.
نا گفته نماند که سه تا درس دینیو نخونده رفتم سر جلسه بقیشم صبح خوندم چون وقت کم اورده بودم دو تا درسشم تو راه خوندم🤡
بی ناموسا صبح ساعت ۶ و ۴۵ دییقه صبح صگ تو خیابون پر نمیزنه اونوقت من باید برم امتحان نهایی بدم🤡
امروز از آموزش پرورش برای بازدید اومده بودن مدرسه ولی روم نشد وسط امتحان داد بزنم ..... سر در آموزش و پروش با این مدیریت زمانش.
با عرض معذرت بابت بی ادبیم*