eitaa logo
کلاس هفتمی ها
9هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
2.7هزار ویدیو
2.4هزار فایل
تخصصی کلاس هفت/پایه هفتم دبیرستان/اول متوسطه/شبکه آموزش/شبکه چهار/فیلم/آموزش/درس/ سفارش تبلیغ در ایتا و سروش👇 👇 @tabliqhatekhas سابقه تبلیغات در ایتا و سروش:👇 @savabeq نشانی کانال‌های سایر کلاس ها👇 @klase1_12 کانال سرگرمی های کودکانه👇 @dabestanee
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 افتتاح طرح‌های آموزشی در مشهد وزیر آموزش وپرورش: 🔹۲۱ مدرسه و چند طرح عمرانی - ورزشی و دانش‌آموزی امروز در استان خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد. 🔹در زمان باقیمانده دولت در تلاش هستیم تا ۹۵۰ مدرسه و فضای فرهنگی و ورزشی دیگر را در کشور به بهره‌برداری برسانیم.
صحرایی: تعداد کلاس‌های ۴۰ نفره و بیشتر، در کشور به ۲ درصد نمی‌رسد 👤وزیر آموزش‌ و پرورش: امروز در کشور، تراکم کلاس‌ها به‌طور میانگین ۲۵ نفره است. در مناطق محدودی، تراکم ۴۰ نفره و در مواردی بیش از ۴۰ نفره است. این موارد، به دو درصد هم نمی‌رسد. تعداد مدارس و کلاس‌های دو نوبته کمتر از ۱۰ درصد کل مدارس کشور است.
- ایرنا- رییس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۰۰ هزار معلم برای سال تحصیلی جدید جذب آموزش و پرورش می شوند و به نوعی رکورد استخدام نیرو در سال های اخیر شکسته می شود. ایوب ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه برنامه دوره تربیت ارزیابان حرفه ای دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی به ایرنا اظهار کرد: ۷۰ هزار نفر نیرو از مجموع این تعداد از طریق مهارت آموزی آموزگاری، مشاغل کیفیت بخشی و بخش دبیری و ۳۰ هزار نفر نیز از طریق کارشناسی و تکمیل ظرفیت از محل های مختلف جذب آموزش و پرورش می شوند. وی افزود: این تعداد جذب نیرو با توجه به نیاز آموزش و پرورش برای اولین بار در سطح کشور اتفاق افتاده است. رییس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان ۱۰۷ شعبه در سراسر کشور دارد که ۱۱۴ هزار نفر دانشجو معلم مشغول فراگیری آموزش و مهارت آموزی در ۱۹ رشته تحصیلی در سراسر کشور هستند. وی افزود: علاوه بر این تعداد دانشجو معلم اکنون ۱۷ هزار نفر نیز که از طریق آزمون های استخدامی سازمان استخدامی کشور در مراحل مختلف جذب شده اند آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت. ابراهیمی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان از سال ۹۱ دانشجو معلم جذب کرده است افزود: در این مدت این مرکز آموزش عالی فراز و فرود هایی داشته ولی از سال ۹۷ تاکنون در جذب دانشجو روند افزایشی داشته است. وی گفت: دانشگاه فرهنیگان سالانه حدود ۲۵ هزار دانشجو معلم جذب می کرد که در سال های اخیر به ۳۲ هزار نفر رسید و اکنون با توجه به نیاز آموزش و پرورش جذب دانشجو را برنامه ریزی خواهیم کرد. رییس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید ۳۰ هزار نفر وردی دانشگاه فرهنگیان خواهند بود گفت: برای جذب این تعداد سه برابر ظرفیت داوطلب جذب خواهیم کرد که در شاخص های مختلف مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. ابراهیمی افزود: پنج هزار و ۷۰۰ کانون ارزیابی در سراسر کشور برای شناسایی و جذب معلمان تشکیل شده است. وی گفت: سالانه حدود ۷۴ هزار نفر از آموزش و پرورش بازنشسته خواهند شد که باید تلاش شود تا با جذب نیرو کمبودها جبران شود.
1_11782318756.pdf
4.63M
💢 شیوه‌نامه جذب سربازمعلم 🔻 شرایط جذب ۱- تاریخ اعزام ۱۴۰۳/۴/۱ ۲- افراد دارای غیبت و افرادی که قسمتی از خدمت خود را انجام داده‌اند مجاز به ثبت نام نیستند. ۳- مدت خدمت ۲۴ ماه کامل بوده و افراد دارای کسر خدمت با اخذ تعهد خدمت ۲۴ ماه می توانند ثبت نام کنند. ۴- مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده: اصل برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام ۱۴۰۳/۴/۱ تصویر مدرک تحصیلی تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل و سایر مدارک امتیازآور ۵- رشته های مرتبط با پیراپزشکی امکان ثبت‌نام ندارند. ۶- افرادی که مورد تایید پزشکی و یا هسته گزینش قرار نگیرند از فرایند حذف و بصورت عادی به خدمت اعزام خواهند شد. ۷- ادامه تحصیل در حین خدمت مجاز نمی‌باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝گل بریزید نقل بپاشید 🎙مولودی خوانی زیبای حاج سید مهدی میرداماد و حاج محمود کریمی بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها 📎
حديث روز امام‌علی علیه‌السلام: 🔹«بايد توجّه تو به آباد كردن زمين بيش از توجّه به گرفتن ماليات باشد؛ زيرا ماليات جز در نتيجه آبادانى فراهم نمى‌آيد». 🔹«وَليَكُن نَظَرُك في عِمارَةِ الأرضِ أبلَغَ مِن نَظَرِكَ في استِجلابِ الخَراجِ لأِنَّ ذلِكَ لايُدرَكُ إلاّ بِالعِمارَةِ». نهج‌البلاغه نامه ٥٣
🔻آغاز ثبت‌نام اسکان موقت تابستانی فرهنگیان بعد از امتحانات خرداد مدیرکل رفاه وزارت آموزش و پرورش: 🔹امسال هم امکان اسکان فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنان در مراکز رفاهی برای تعطیلات تابستان فراهم است. 🔹فرهنگیان پس از پایان امتحانات خرداد می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت‌نام اقامت در مراکز رفاهی اقدام کنند.
آغاز ثبت‌نام اسکان موقت تابستانی فرهنگیان بعد از امتحانات خردادماه مهدی نیک‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در خصوص فرایند اسکان موقت تابستان فرهنگیان که از هفته آخر خرداد ماه (بعد از اتمام امتحانات مدارس) آغاز و تا بیستم شهریور خواهد داشت افزود: دستورالعمل این طرح به ادارات کل برای انجام تمهیدات لازم ابلاغ شده و امسال طرح تابستانه با شعار «کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست» آغاز خواهد شد. وی با بیان اینکه برای انجام این طرح ۴۲۴ مرکز اقامت رفاهی یا خانه‌های معلم به همراه حدود ۲۵۰۰ مدرسه در نظر گرفته شده است ادامه داد: تقریبا حدود ۷ هزار نفر همکار فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی آماده پذیرایی از مسافران تابستانه هستند. نیک‌فر ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه را به شکل حضوری و غیرحضوری اعلام کرد و گفت: در ثبت‌نام غیرحضوری همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سامانه Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات الکترونیک دولت یا درگاه سها از طریق گوشی همراه یا از طریق رایانه با مراجعه به سایت مد نظر بعد از احراز هویت، کار ثبت‌نام را انجام و از روی موقعیت نسبت به رزرو اتاق با درجه مشخص اقدام کنند. وی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به ستادها یا پایگاه‌های اسکان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام حضوری درخواست خود اقدام کنند افزود: رویکرد ما توسعه ثبت‌نام‌های غیرحضوری و به شکل رزرواسیون است. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح اسکان تابستانه فرهنگیان در اصل برای همکاران فرهنگی و خانواده درجه یک یعنی پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزندان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: فرهنگیان شاغل و بازنشسته اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی حتی همکاران مدارس غیردولتی و همکاران معزز کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند امکان استفاده از طرح را دارند. نیک‌فر با بیان اینکه در صورتی که ظرفیت اضافه به وجود بیاد امکان خدمات‌دهی به اقشار دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری و کشوری و افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان وجود دارد اظهار کرد: برای اجرای طرح حمایت از خانواده، آنهایی که در سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، در طرح ثبت‌نام می‌شوند
نمره کل آزمون سراسری(کنکور) و کنکور فرهنگیان و معرفی به ارزیابی شایستگی معلمی در هفته آخر خرداد ماه اعلام میشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 آخرین وضعیت آب و هوا/ تداوم بارش در غرب و شرق کشور کارشناس هواشناسی: 🔹امروز بارش‌ها در شمال غرب، برخی مناطق غرب، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت. 🔹فردا رگبار و رعدوبرق در شمال غرب و بارش‌های پراکنده در کردستان، همدان، مرکزی و زنجان روی می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وقتی خداوند دست به قلم می‌شود/ فتبارک الله احسن الخالقین
♦️سایت وزارت علوم از دسترس خارج شد وزارت علوم: حمله هکری به سایت دفع شد روابط عمومی وزارت علوم در اطلاعیه‌ای درباره عدم دسترسی موقت به سایت این وزارتخانه اعلام کرد: صبح امروز یک حمله خرابکارانه به منظور تلخ کردن کام جامعه دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی و همزمان با حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه‌ها در اول مهر ماه، انجام شد.
خدایا به اميد تو 🌱 ولَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا از آنچه به آن آگاهی نداری، پیروی مکن، چرا که گوش و چشم و دل، همه مسئولند. سوره اسراء ، آیه‌ ۳۶
🔸مهلت انتخاب‌رشته داوطلبان آزمون ارشد تا پایان امروز تمدید شد 🔹داوطلبانی که قبلاً كدرشته‌‌محل‌های تحصيلی را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمايل آن‌ها را ويرايش کنند.
هدایت شده از مجتبی شیخی
🔴نظرسنجی جامع انتخاباتی شما در انتخابات به کی رأی خواهید داد👇 دکتر جلیلی دکتر قالیباف دکتر پزشکیان دکتر زاکانی دکتر قاضی‌زاده دکتر پورمحمدی ✅همه نظر بدید👇 https://EitaaBot.ir/poll/n3lyz6 https://EitaaBot.ir/poll/n3lyz6 لطفا در همه کانال‌ها و گروه‌ها منتشر کنید.
هشدار نارنجی هواشناسی 🔹سازمان هواشناسی امروز به علت تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه‌شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی، نیمه جنوبی اردبیل، شمال و شرق زنجان و ارتفاعات استان‌های مازندران و البرز هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرد. 🔹براساس این هشدار، احتمال جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد. 🔹این سازمان از ساکنان این منطقه‌ها، خواسته در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند و از فعالیت‌های کوهنوردی تا پایان صدور این هشدار خودداری کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 آخرین وضعیت آب و هوا/ احتمال ورود گردوخاک از غرب کشور کارشناس هواشناسی: 🔹امروز و فردا در استان‌های واقع در شمال غرب، برخی مناطق غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی زاگرس افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی،‌ در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است. 🔹امروز وقوع گردوخاک در استان‌های غربی کشور پیش‌بینی می‌شود.
هدایت شده از کانال استخدامی
شرایط قبولی در امتحانات نهایی! ✔️چه نمره ای بگیرم قبولم❓ ✔️اگه درسی رو افتادم حتما باید شهریور امتحان بدم❓ ✔️چجوری میتونم درسم رو تبصره بزنم و قبول شم❓ وقتی توی امتحانات خرداد ماه قبول نمیشی یا اصطلاحا درسی رو میفتی میتونی از تک ماده استفاده کنی و اون درس رو پاس کنی 📍اول از همه بگم که تک ماده اسم دیگه همون تبصره هستش،پس دو تا چیز مختلف نیستن ❌اگر توی درسی نمره قبولی کسب نکنین دو راه پیش روی خودتون دارین: 🕯استفاده از تک ماده (تبصره) > اگه شرایطی که در ادامه میگم رو داشتین 🕯امتحان مجدد در شهریور ( البته در حال حاضر رویه اینه که حتما باید برید مدرستون و درخواست کتبی بدین) خب حالا ببینیم شرایط استفاده از تک ماده چیه❓ بطور کلی در خصوص نمراتی که ممکنه گرفته باشین چهارتا فرض داریم ❗️نمره سالانه زیر ۷ بگیرید ➕ نمره برگه هم زیر ۷ باشه 🟰 تو این حالت نمیشه از تک ماده استفاده کرد و متاسفانه شما اون درس رو مردود شدین ✔️نمره سالانه بین ۷ و۱۰ ➕ نمره برگه مهم نیس چی باشه🟰 اینجا میشه از تک ماده استفاده کرد ✔️نمره سالانه حداقل ۱۰ باشه ➕ نمره برگه کمتر از ۷ 🟰تو این حالتم میشه درس رو تک ماده کرد ✔️نمره سالانه حداقل ۱۰ باشه ➕ نمره برگه حداقل ۷ 🟰 تو این حالت شما اون درس رو قبول شدین 📢پس برای قبولی بی چون و چرا دو تا شرط لازمه یکیش نمره بالای ۷ روی برگه و دومیش نمره سالانه بالای ۱۰ نمره سالانه چجور محاسبه میشه❓ نمره سالانه همونجور ک از اسمش پیداس در واقع جمع همه نمراتیه که در طول یکسال تحصیلی گرفتین و خب هر کدوم این نمرات ضرایب مشخصی دارن🔣 😀برگه نوبت اول ضریب 2 ✉️مستمر نوبت اول ضریب 1 ✉️مستمر نوبت دوم ضریب 1 😀برگه نوبت دوم ضریب 4 در نهایت مجموع این نمرات با لحاظ ضریبی که دارن تقسیم بر ۸ میشن و نمره سالانه بدست میاد برای چند تا درس میشه ازش استفاده کرد❓ بطور کلی برای ۴ درس میتونید تبصره بزنید با این توضیح که ۲ تا درس نهایی و ۲ تا هم غیر نهایی
هدایت شده از کانال استخدامی
💢 نمره کل کنکور تربیت معلم هفته آخر خرداد اعلام می‌شود ✍️سازمان سنجش: ▫️نمره‌کل آزمون سراسری برای متقاضیان آزمون سراسری و متقاضیان پذیرش دانشجو معلم و همچنین نمره‌کل آزمون اختصاصی تربیت معلم و نمره‌کل معرفی به مرحله ارزیابی شایستگی معلمی برای متقاضیان پذیرش دانشجو معلم، در هفته آخر خرداد ماه اعلام خواهد شد💢 نمره کل کنکور تربیت معلم هفته آخر خرداد اعلام می‌شود
هدایت شده از کانال استخدامی
🔸اعلام شهریه جدید مدارس غیردولتی به والدین تا پایان هفته 🔹مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش: شهریه مدارسی که براساس الگوی تعیین‌شده فرآیندها را طی کرده‌اند، تعیین شده است و به‌زودی در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری می‌شود و خانواده‌ها تا پایان هفته می‌توانند شهریه جدید مدارس را مشاهده کنند.
هدایت شده از کانال استخدامی
📌انتخاب اصلح ✅توصیه حضرت آیت الله بهجت (ره) 🔺برای کسانی که در انتخاب اصلح متحیر و مردد هستند..
هدایت شده از کانال استخدامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ضرب مُهر در شناسنامه حذف شده است
هدایت شده از کانال استخدامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 رئیس قوه قضائیه از همه نامزدهای ریاست‌جمهوری، خواست به قانون احترام بگذارند محسنی اژه ای در جلسه شورایعالی قوه قضائیه: 🔹نامزدهای تائید صلاحیت شده به ستادهای تبلیغاتی خود تذکر دهند در فعالیت های انتخاباتی از سیاه نمایی و بی اخلاقی پرهیز کنند. 🔹رئیس دستگاه قضا همچنین به دادستان های سراسر کشور دستور داد، با کسانی که تخریب و توهین و دروغ پراکنی می کنند، برخورد شود.
💢برای پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان؛ امکان تغییر رشته و تحصیل همزمان دانشجویان ممنوع است ▫️بر اساس قانون امکان تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت انتخابی، تغییر دوره تحصیلی، انتقال و جابه جایی در بین دانشگاه‌ها و بالعکس در بدو ورود و یا در طول تحصیل برای پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ممنوع است.