فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرازی زیبا با صدای استاد شعبان عبدالعزیز صیاد
#آیات_نور
6.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا...🤲🤲
ازت درخواست میکنم.که انقدربرایم خدایی کنی.....
🌾🌾🌾
🌾🌾🌾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#بسم_الله_الرحمن_الرحیم
#الهی_به_امیدتو
🌷خدایا
نگاهت را از ما
و از لحظه هایمان نگیر
نگاه تو یعنی نعمت
نگاه تو یعنی برکت
نگاه تو یعنی محبت
نگاه تو یعنی راستی و درستی
نگاه تو یعنی عاقبت بخیری
نگاه تو یعنی بی گناهی
🌷خدایا
مارا از گناهان و آنچه موجب
هلاکت ماست دور بفرما
🌷به لطف و کرمت
آمین یا غیاث المستغیثین
✼ *✨﷽✨*✼
دست ادب بر روی سینه می گذاریم
السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقْرَأُ وَ تُبَيِّنُ
سلام بر تو وقتی که میخوانی و بیان می کنی
سلام آقای من
جا ماندن بوی تنهایی میدهد.
انگار غمهای کل عالم را هُل دادهاند روی شانهی جاماندهها 😔
جا ماندن آنجایی است که دلت رفته و پایت مانده، غم دارد، اشک دارد، غصه دارد...
مــهــدی جان!
من یک جاماندهام!
جامانده از تمام خاطرات نجف تا کربلا،
جامانده از تمام موکبها و قرار پای عمودها،
جامانده از خستگیهای شیرین اربعین.
حالا تمام آرزویم این است:
کاش حالا که خودم جا ماندم، دعاهای فرجم جا نمانَد.
کاش دست دعاهایم را بگیری و تا زیر قبّهی حسین بدرقهشان کنی!✋🏻
أللَّھُـمَ عَجِّلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج وَ فَرَجَنا بِهِ 🕊
🌸✨با توکل به اسم اعظمت یا الله✨🌸
💕بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💕
🌸در آخرین یکشنبه تابستان
سرنوشت مرا خیر بنویس🌸
🌸تا در آنچه را که تو دیر می خواهی
زود نخواهم 🌸
🌸وهر آنچه تو زود میخواهی
دیر نخوام 🌸
✨🌸✨
🦋 شروع هر کار با «بِسم اللّه الرّحمن الرّحيم» 🦋
👌 حضرت سليمان وقتى ملكه سبا را به سوى خدا دعوت كرد، دعوتنامه خود را با جمله «بسم اللّه الرحمن الرحيم» آغاز كرد.
👌 حضرت على عليه السلام مى فرمود:
«بسم اللّه» مايه بركت كارها و ترك آن موجب نافرجامى امور است.
🌺 «بحار، ج 76، ص 385»
همچنين به شخصى كه جمله «بسماللّه» را مى نوشت فرمود: «جَوِّدها» آنرا نيكو بنويس.
🌺«كنزالعمّال، حديث 29558»
👌 به زبان آوردنِ «بسم اللّه» در شروع هر كارى سفارش شده است؛ غذاخوردن، خوابيدن، سوارشدن بر مركب، نكاح و زناشويى و بسيارى از كارهاى ديگر. حتى اگى حيوانى بدونِ گفتن «بسم اللّه» ذبح شود مصرف گوشت آن حرام است.
و اين رمز آن است كه خوراكِ انسانِ هدفدار و موحّد نيز بايد جهت الهى داشته باشد.
📚 استاد قرائتی؛ تفسير نماز، ص: ۹۷
.