بسم الله الرحمن الرحیم
دوچرخه قبراق یا ماشین بی بنزین و پنچر؟
دامادحسن روحانی توئیت زده و دولت پدرزنش را به ماشین و آقای رئیسی را به دوچرخه تشبیه کرده! ! 😂
عجب ماشینی که هشت سال پنچر بود،بنزین نداشت، ترمزش هم برای کدخداپرستی بریده بود.
عجب دوچرخه ای داره رئیسی که باهاش به شرق و غرب عالم و کشورهای منطقه رفته و رابطه برقرارکرده،موشک هایپرسونیک افتتاح کرده و به همه استانها سرزده و....
بعضی دوچرخه ها از ماشین پنچر و بی بنزین بهتره
آدرس کانال در ایتا
@kootahgooya
هدایت شده از علی شعبانی
بسم الله الرحمن الرحیم
خوابهایی که برایمان دیده بودند
اگر شهیدان و آرمانهای مقدس و ارزش محورشان نبود، این تصویر از حالت فتوشاپ به واقعیتی تلخ و دهشتناک تبدیل می شد. خوابهایی برایمان دیده بودند که حتی تصورش آزار دهنده است
بیایید به عنوان قدردانی از شهیدان و پاسداران حریم امنیت و مقدساتمان ، به آرمانهای آنها (که پایداری در دین و حفظ ارزشهاست) وفادار باشیم. باشد که شفیع ما در محشر باشند
آدرس کانال در ایتا
https://eitaa.com/kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
خوابهایی که برایمان دیده بودند
اگر شهیدان و آرمانهای مقدس و ارزش محورشان نبود، این تصویر از حالت فتوشاپ به واقعیتی تلخ و دهشتناک تبدیل می شد. خوابهایی برایمان دیده بودند که حتی تصورش آزار دهنده است
بیایید به عنوان قدردانی از شهیدان و پاسداران حریم امنیت و مقدساتمان ، به آرمانهای آنها (که پایداری در دین و حفظ ارزشهاست) وفادار باشیم. باشد که شفیع ما در محشر باشند
آدرس کانال در ایتا
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت ابراهیم و سلبریتی ها
عید قربونه، داشتم به این فکر می کردم اگه این اصلاح طلبان ، سلبریتی ها ، روشنفکران ، معارضین و ... زمان حضرت ابراهیم ع بودند و می دیدند که آن حضرت اسماعیل ع را به امر الهی به قربانگاه می برد، چه هشتکی می زدند؟ چگونه علیه خدا و پیامبرش اغتشاش می کردند؟
آدرس کانال در ایتا
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
درس غدیر
همانگونه که خدا به پیامبر فرمود اگر ولایتِ علی را ابلاغ نکنی، رسالتت را کامل نکرده ای، با قطعیت میتوان گفت انقلاب خمینی بی ولایت خامنه ای، انقلابی ابتر میماند.
ایمانِ مدعیان به رهرویِ خمینی نیز بی ولایِ خامنه ای دروغی بیش نیست چرا که در این کره خاکی هیچکس چون خامنه ای بر آرمانهای خمینی پایدار نیست
آدرس کانال در ایتا
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
درس غدیر(2)
کمتر مناسبتی است که به اندازه غدیر خم مورد توجه خدای متعال و اهل بیت علیهم السلام باشد . آیا غیر از این است که دلیل این همه تأکید بر روز غدیر خم در قرآن کریم و روایات ، بخاطر امر ولایت امت اسلامی و هدایت آنها در مسیر تعالی است؟ آیا در پیشگاه الهی، امت اسلام در اعصار مختلف (با همان درجه از اهمیت) به ولیّ و هدایتگر نیاز ندارند؟ آیا امت کنونیِ اسلام آنقدر که بر اهمیت غدیر در صدر اسلام توجه دارند و غافلان غدیر در آن دوران را نکوهش می کنند ، به جایگاه آن در عصر کنونی بها می دهند و آن را عزیز می دارند؟
امام خمینی چه زیبا فلسفه غدیر را تشریح فرمود :
«زنده نگهداشتن عید غدیر فقط با چراغانی و قصیدهخوانی حاصل نمیشود، بلکه مسأله این است که چطور باید تبعیت کنیم و بدانیم غدیـر منحصر_به_آن_زمان_نیست، غدیـر در همه اعصار جاری است و روشی که حضرت امیر در این حکومت پیش گرفته است باید روش ملتها و دست اندرکاران باشد.»
مراقب باشیم نسل های بعدی ما را بخاطر کوتاهی در امر ولایت فقیه و نایب امام زمان ، نکوهش نکنند
آدرس کانال در ایتا
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
درس غدیر(۳)
برای امر ولایت همه باید در صحنه باشند
سراسر واقعه غدیر نشان از آن دارد که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با یک برنامه ریزی دقیق برای امر ولایت و اعلام حاکمیت امیرالمؤمنین علی علیه السلام بر جامعه اسلامی ، همه را در صحنه حاضر کردند. بخوانید:
۱- یک ماه قبل از آغاز ماه ذی الحجة که آخرین سال زندگانی پیامبر بود، حضرت به تمام مناطق و قبائل و طوایف مسلمان حجاز خبر داد که در این ماه برای مناسک حج به مکه خواهد رفت و همین امر موجب شد تا به شوق دیدار پیامبر از سراسر مناطق جمعیت انبوهی به حج بیایند و بزرگترین اجتماع مسلمانان تا آن زمان شکل گرفت،
۲- بلافاصله پس از اتمام مناسک حج، پیامبر به بلال فرمودند تا به مردم اعلام کند: فردا کسی جز معلولان در مکه نماند تا همه در غدیر خم حاضر باشند.
۳- دوازده هزار نفر یمنی که برای بازگشت از مکه به یمن مسیرشان متفاوت از غدیر خم بود، با فرمان پیامبر به کاروان بقیه مسلمانان در مسیر غدیر پیوستند.
۴-وقتی کاروان بزرگ مسلمانان به محل غدیر خم رسیدند ، پیامبر دستور دادند همه متوقف شوند و کسانی که جلوتر رفته بودند برگردند و آنها که عقب بودند به کاروان ملحق و توقف کنند.
خلاصه آنکه غدیر در مکتب نبوی به ما می آموزد که برای امر ولایت و حاکمیت حامعه اسلامی بایستی همه را به صحنه آورد و به عبارتی همه باید به صحنه بیاییم.
فراموش نکنیم که در اغتشاشات سال گذشته با هدایت دشمنان انقلاب اسلامی تمرکز شعارها حمله به رکن اصلی نظام بود و اکنون نیز برخی از شیاطین انسی کماکان بر این خباثت و حمله به رکن رکین انقلاب (ولایت فقیه) متمرکز هستند و امت مسلمان با هر گرایشی بایستی چون غدیر بصورت فراگیر برای دفاع از ولایت به میدان بیاییم.
آدرس کانال در ایتا
@kootahgooya
علی شعبانی:
بسم الله الرحمن الرحیم
درس غدیر(۴)
غدیر الگوی حاکمیت در جمهوری اسلامی
ماجرای غدیر خم و معرفی امیر المومنین علی بن ابی طالب به جانشینی پیامبر و حاکمیت بر مسلمین چند رکن دارد . رکن اول احراز شرایط معنوی از سوی امیر المومنین - رکن دوم نصب آن حضرت توسط پیامبر به امر الهی و رکن سوم بیعت و یا اقبال مردم که موجب تحقق حاکمیت آن حضرت در جامعه می شد
اما رکن اول (کسب شرایط معنوی از سوی علی علیه السلام) از بدو ولادت علی (حتی قبل از ولادت) تا دوران نبوت پیامبر تحقق یافت و لذا این علی بود که به غدیر منزلت بخشید . امام خمینی در این باره می فرمود: «اینکه حدیث غدیر را ما حساب کنیم که میخواهد یک معنویتی را برای حضرت امیر یا یک شأنی برای حضرت امیر درست کند نیست. حضرت امیر است که غدیر را به وجود آورده است، مقام شامخ اوست که اسباب این شده است که خدای تبارک و تعالی او را حاکم قرار بدهد.»
رکن دوم(نصب امیر المومنین) به امر خدا(بَلِّغ ما اُنزِلَ اِلَیک) توسط پیامبرش در غدیر تحقق یافت و رکن سوم بیعت همگانی مردم (یا همان پذیرش حاکمیت حضرت) بود که پیامبر در همان محل از همه حتی از خانمها نیز برای ولایت علی علیه السلام بیعت گرفت اما بعد از وفات پیامبر با خیانت خواص و نفوذی ها نقض عهد کردند و خلافت را از مسیر خارج کردند و پس از بیست و چند سال حاکمیت در عمل نیز برای حضرت تحقق یافت و با اینکه امیرالمؤمنین صاحب واقعی ولایت و امامت بود اما جامعه با تأخیری طولانی، توفیق حکمرانیِ امام عدل و تقوی را یافت.
مدل حکومتی جمهوری اسلامی نیز مبتنی بر همین روش الهی و نبوی است. یعنی کسب شرایط از سوی مجتهد واجد شرایط(مصرح در اصل ۱۱۰ قانون اساسی) و نصب او (به تأیید الهی) و انتخاب او توسط خبرگان منتخبِ ملت(مقبولیت)
بنابراین الگوی حکومت و ولایت فقیه در جمهوری اسلامی همان الگوی غدیر است.
آدرس کانال در ایتا
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
درس غدیر(۵)
انکار خورشید در روشنترین روز تاریخ
پیامبر اکرم ص نه تنها در غدیر خم ، علی را به جانشینی و ولایت و زمامداری برگزید ، بلکه قبلا در همین سفر(حجة الوداع) دو بار(در منا و در مسجد خیف) خطبه خوانده و تصریح فرمودند که : «اگر من نباشم، علی بن ابی طالب در مقابل متخلفین خواهد ایستاد.» سپس با بیان حدیث ثقلین فرمودند: «عدهای از همین اصحاب من روز قیامت اهل جهنم خواهند بود.
قبل از این نیز در طول دوران رسالت بارها بر امامت علی بن ابیطالب علیه السلام تاکید کرده بودند و علی را به منزله هارون (برادر و جانشین حضرت موسی) معرفی کردند. اما در همان روز غدیر و در همان محل اعلام ولایت علی علیه السلام ، گروهی به ایجاد شبهه پرداختند و گروهی نیز در کمتر ار سه ماه بعد ، سقیفه را تشکیل دادند و مسیر امت اسلام و حاکمیت صالحین را تغییر دادند.
وقتی امر مکرر پیامبر خدا در باره علی ع اینگونه بر زمین می ماند، طبیعی است که امروز نیز همان جریان فکری بصورتی دیگر با اصل ولایت امام فقیه و عادل و با تقوی و یا با مصداق بی نظیر آن به مخالفت و حتی به مقابله پردازند. می توان گفت که انکار خورشید از سوی اینان میراث نابینایی آنها در غدیر است.
صمٌّ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لا یعقلون
به کانال کوتاه و گویا بپیوندید
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
درس غدیر(۶) - تبلیغ ولایت
در روز هیجدهم ذی الحجة سال دهم هجری پیامبر اکرم ص علاوه بر اینکه ولایت و خلیفه خود را به همگان معرفی نمود ، به تبلیغ امر ولایت نیز دستور داده و فرمودند:
هذا وَلِیُّکُم بعدی فَلیُبَلِّغِ الشّاهِدِ مِنکُمُ الغائِب:بعد از من علی ع ولیّ شماست و بایستی حاضرین در غدیر خم به کسانی که حضور ندارند ، امر ولایت را تبلیغ و اطلاع رسانی کنند
از این فرمایش رسول خدا ص باید بیاموزیم که دفاع و تبلیغ ولایتِ امت در عصر غیبت ، تکلیف همگانی است و در شرایطی که هجمه ها از سوی معاندین و معارضین به ستون خیمه انقلاب بیشتر شده ، بایستی با تلاش مضاعف و در همه عرصه های رسانه و فضای مجازی و اجتماعات (و جمعهای خانوادگی) و محافل و هیئت ها و مساجد و منابر بیشتر بر دفاع از ولایت فقیه و اعلام وفاداری نسبت به رهبری امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنهای تلاش شود (خصوصا در ایام محرم که محافل عزاداری رونق بیشتری دارد)
آدرس کانال در ایتا
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
درس غدیر(۷)
ولایت موجب یأس دشمنان
بعد از آنکه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم حضرت امیر علیه السلام را به مردم معرفی نمود این آیه نازل شد که : الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ دِينِكُمْ فَلا تَخْشَوْهُمْ وَ اخْشَوْنِ «3» امروز کفرپیشگان از [شکست] دین شما ناامید شده اند، بنابراین از آنان مترسید و از من بترسید.»
این قاعده قرآنی برای جامعه اسلامی امروز نیز کاملا مبرهن است که مهمترین راه مأیوس شدن دشمنان ایران عزیز همان هدایت امت توسط فقیه پارسا و عادل و شجاع است . تا وقتی مردم بصیر ایران گرداگرد شمع وجود و هدایتگر او مجتمعند، به حکم قرآن دشمن در یأس و ناامیدی خواهد بود.
آدرس کانال کوتاه و گویا
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
درسهای سیاسی غدیر
حادثه غدیر خم علاوه بر آنکه در نقطه کانونی آن شخصیت بی نظیر علی بن ابی طالب علیه السلام قرار دارد اما موضوع ولایت و حاکمیت امت اسلامی نیز از مباحث اصلی غدیر است که هرگز نباید آن را از منظر افکار عمومی دور کرد.
یادداشت حقیر را در خبرگزاری فارس در آدرس زیر بخوانید و برای بیعت با ولی امرمان باز نشر بفرمایید👇
https://www.farsnews.ir/news/14020415000553/%D8%AF%D8%B1%D8%B3%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%BA%D8%AF%DB%8C%D8%B1
بسم الله الرحمن الرحیم
درس غدیر(۸)
دینِ بدون سیاست ، دینِ ابتر
به حکم صریح قران در صورت عدم ابلاغ ولایت و حاکم اسلامی، رسالت پیامبر ناقص می ماند(وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ ) و بعد از ابلاغ ولایت در غدیر خم نیز آیه نازل شد که الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي و مفهوم آن این است که بدون ولایت، مأموریت پیامبر(رسالت) کامل نمی شد .
امروز نیز برای برخی مدعیان دینداری که از سیاست و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از آرمانهای مقدس آن فاصله گرفته اند و برخی از آنها از اینکه در منابر و خطابه های خود از نظام اسلامی بگویند ابا می کنند و مداحانی که مدعی اند که هیئت از سیاست (بخوانید حاکمت اسلامی) جداست ، باید بدانند که دینشان به فرموده قران کامل نیست .
آدرس کانال کوتاه و گویا
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
درس غدیر(۹)
۱۲۰ هزار شاهدی که غایب شدند
۱۲۰ هزار نفر در غدیر هم شاهدِ اعلام حکم خدا توسط پیامبر در باره جانشینی علی ع بودند و هم بمدت سه روز با علی ع بیعت کردند اما هفتاد روز بعد هیچکدام (جز سه یا هفت نفر) به او وفادار نماندند.
امام صادق علیه السلام فرمود: «شگفتا که شخصی با آوردن دو شاهد حقش را میگیرد اما علی بن ابیطالب با دها هزار شاهد حقش ضایع شد»
آری ، عده ای ساکت ماندند،عده ای نان را به نرخ روز خوردند و حزب باد بودند و عده ای هم از بزرگان طراح و مجری کودتا علیه علی مظلوم شدند.
اکنون ما نسبت به تداوم غدیر در ولی فقیه عادل و متقی، در کدام دسته هستیم؟
خدایا ما را همچون ابوذر و عمار و سلمان ، از وفاداران قرار بده
به کانال کوتاه و گویا بپیوندید
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
وای از این همه تناقض
روزگار عجیبیه. بزرگترین جشن خیابانی غدیر در تاریخ را چه رذیلانه زیر سوال می برند: یکسری که حرفی برای گفتن نداشتند، می گفتند از میدان امام حسین تا آزادی که ده کیلومتر نیست😮یک عده که تا چند وقت پیش سطل های زباله را کف خیابون آتش می زدند،نوشته اند چرا خیابون را کثیف کردند😨یکسری که مدام می گفتند که شما فقط گریه و عزا بلدید،نوشتند چرا مراسم شادی جعل می کنید😨. یک گروهی هم که در قبال آتش زدن اتوبوسها و آمبولانسها و اماکن دولتی و خسارات میلیاردی سکوت کردند، گفته اند چرا پول بیت المال را خرج عید غدیر می کنید😭
حالا می فهمم که چرا قرآن اینگونه طعنه زنندگان را عتاب می کند: وَیلٌ لِکُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَة
برای عضویت در کانال کوتاه و گویا کلیک کنید👇
@kootahgooya
علی شعبانی:
بسم الله الرحمن الرحیم
وقتی تحمل شادی مردم را هم ندارند
می پُرسه: روز جمعه در جشن غدیر چه برنامه هایی اجرا شد که برخی را آشفته کرده ؟
می گویم: نورافشانی ، انبوهی از تاب و سرسره و چرخ و فلک برای کودکان ، سرود و شعرخوانی ، نمایشهای خیابانی و تئاتر و ... بویژه برای کودکان ، اجرای برنامه زنده در مراکز و میادین ، پذیرایی از مردم با شیرینی و بستنی و هندوانه و سیب زمینی سرخ شده و ذرت بو داده و ...
می پرسه: حالا اینایی که انجام شده مردم را خوشحال کرده یا ناراحت ؟
می گویم : در بین جمعیت چند میلیونی مردم که آمده بودند، کسی ناراحت نبود و همه لذت بردند
می پرسه: پس چرا یه عده ناراحتند و مدام از دولتی بودن مراسم و ساختگی بودن این شادی و زباله هایی که روی زمین ریخته بود ، می نویسند و در رسانه هاشان هیچ اشاره ای به واقعه تاریخی نمی کنند؟
می گویم: اینا قبلا هم ثابت کرده اند که هیچ چیز جز منافع شخصی و حزبی و گروهی را به رسمیت نمی شناسند و الا به عشق شادی مردم و به احترام دینداری و ارادتشان به امیرالمؤمنین از برگزاری مراسم جشن غدیر مشعوف می شدند
می پرسه: حالا چرا با پول دولت مراسم گرفتند ؟
می گویم : اولا 433 هزار نفر از مردم به این جشن کمک مالی و هزاران نفر هم غیر رسمی کمک کردند . ثانیا مگه خرج کردن از دولت برای شادی مردم و برای تکریم عید غدیر ، ناپسند است؟
می گوید:اما مردم برای نظام و انقلاب نیومده بودند
می گویم: هر تجمعی با هدف تکریم شعائر دینی از جمله غدیر ، مطلوب و مقصود نظام است ، چه با قصد حمایت نظام چه بدون این نیت
می پرسه: پس چرا از این مراسم کمتر داریم ؟
می گویم : تازه یاد گرفتیم . انشاءالله در بودجه سالیانه برای چند نوبت نشاط اجتماعی برنامه ریزی کنند تا هم مردم شادمانی کنند و هم دشمنانِ شادی مردم بیشتر غصه بخورند
می پرسه : میشه به مسئولین بگید امسال باز هم از این مراسم داشته باشیم تا مردم کنار یکدیگر متحدتر ، شادتر و امیدوارتر بشوند؟
می گویم : انشاءالله اعضای کانال منتشر کنند تا به نهادها و سازمانهای مربوطه رسانده شود
آدرس کانال
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
اینکه شروعِ تذکر محترمانه نیروی انتظامی به خانمهای بی حجاب (بخاطر فعل حرام)در همان روز اول با واکنش منفی جریانات غربگرا و روزنامه های اصلاح طلب و حتی برخی مدعیان ارزشهامواجه شد ، نشان از آن دارد برای اینها نه تنها این منکر عادی شده بلکه «نهی از منکر» را هم به عنوان یک واجب شرعی برنمی تابند
آدرس کانال
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز از پیاده رو خیابانی عبور می کردم که یادداشت کوچکی روی شیشه یک خودرو توجهم را جلب کرد. برای صاحب ماشین نوشته بود: «با درب سمت چپ شما برخورد کردم . لطفا تماس بگیرید.»
هر چه به درب ماشین نگاه کردم ، خسارت قابل مشاهده ای ندیدم .
مردمی که اینگونه به حلال و حرام و حق الناس مقید هستند، در مقابل جنگ بی امان فرهنگی دشمن شکست نمی خورند. انشاءالله
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
وقتی برانداز نگران براندازی می شود
شاید باورمان نشود خاتمی که دنبال براندازی بود حالا بعد از آغاز فعالیت جدید نیروی انتظامی برای تذکر محترمانه به بی حجابها، این اقدامات را براندازی میداند و بخاطر آن به نظام تذکر داده است
ماجرا را در یادداشت زیر بخوانید👇
خبرگزاری فارس
https://www.farsnews.ir/news/14020429000129/%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D8%AF
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
ریزش و رویش در روز عاشورا
عجیب حادثه ای است عاشورای سال ۶۱
، یکی مانند حر بن یزید ریاحی روز آخر به امام و جبهه حق ملحق میشود و یکی مانند ضحاک بن عبدالله تا ظهر عاشورا در سپاه امام حسین با یزیدیان می جنگد و وقتی همه اصحاب و بنی هاشم به شهادت رسیدند، نزد امام می آید و میگوید قرار ما این بود که تا یار داشتی همراهت باشم و امام به او میگوید که می توانی بروی و او امام را تنها می گذارد و میرود. چقدر دردناک است
مواظب باشیم که ضحاک عصرمان نباشیم و ولیّ خدا و نایب امام را تنها نگذاریم
آدرس پیوست به کانال
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
ضحاک بن عبدالله؛ سقوط در لحظه اوج | خبرگزاری فارس
https://www.farsnews.ir/news/14020431000860/%D8%B6%D8%AD%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D9%86-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D8%A7%D9%88%D8%AC
آدرس کانال
@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
ساکتین در کربلا و در انقلاب اسلامی
اگر در سال ۶۱ عبدالله بن حر جعفی مشغول عبادت شد و از همراهی امام معصوم سرباز زد در برهه های حساس انقلاب اسلامی هم گروهی از خواص سکوت کردند. ماجرا را در یادداشت زیر بخوانید:
https://www.farsnews.ir/news/14020502000829/%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%86-%D8%AD%D8%B1%D9%91-%D8%AC%D8%B9%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D8%AD%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%84%D9%88%D8%AA-%D8%AE%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D9%87
آدرس کانال@kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
ممد نبودی ببینی ....
(به بهانه ترانه وقیحانه کویتی پور)
غلام کویتی پور مداحی که در دوران دفاع مقدس با چند مداحی در باره دفاع مقدس و شهدا ، توجه مردم را به خود جلب کرده بود ، این روزها برای گروه های متضاد با اهداف و آرمان شهدا می خواند . روزی با موسیقی رپ و همخوانی با یک دختر ، جنجال به پا می کند و در آن اینطور ابراز پشیمانی از انقلاب می کند: «حیف دیگه ورق برگشت، دیگه نمیشه به عقب برگشت» و این روزها با شعری تند علیه نظام و انقلاب و با ترویج غم و غصه و نا امیدی و تهمتهایی به نظام نظیر کشتن و زدن و ... ، فاصله خود را با همه خوبیهایش بیشتر می کند.
و حالا آنقدر سازندگان اثر اخیرش در آستانه محرم وقاحت به خرج می دهند که بر عکس انتظاری که از یک مداح در ایام محرم می رود با یک موسیقی تند به همه چیز می پردازد جز به محرم و سید الشهدا . خیلی غم انگیز است آن کسی که در فراق فرمانده شهید سپاه خرمشهر(محمد جهان آرا) سروده «ممّد نبودی» را می خواند حالا به قافله دشمنان شهیدان پناه آورده است و دوستانش را به شریک قافله (دزدی)، داغون بودن حال همه ، تشبیه زندگی به میدان جنگ و زدن بر سر مادران و حفظ قدرت با هر هزینه ای و ... می خواند. اثر اخیر کویتی پور با نام رئیس با دیالوگ و صدای زنده یاد خسرو شکیبایی شروع می شود و در آن دیالوگ خسرو شکیبایی که نقش یک بی دین و مشروب خور را داشته خطاب به جوان مذهبی فیلم علیه مقدسات و مذهبی ها سخن می گوید و در این ترانه بدون اشاره به پیشینه این دیالوگ کمال سوء استفاده و مغالطه را بطرز خیانتکارانه ای انجام می دهند . انتخاب این قطعه از مرحوم شکیبایی ظلم به این هنرمند و ظلم به تهیه کننده و کارگردان و ظلم به مردم است و بدون در نظر گرفتن فضای فیلم و دیالوگ ، دنبال فریب شنونده موسیقی هستند.
کاش آنها که با کویتی پور رفاقت و یا ارتباطی دارند به داد او برسند و برایش بخوانند که :
ممد نبودی ببینی کویتی پور پا روی خونت گذاشته
ممد نبودی ببینی داش غلام حالش خیلی خرابه
ممد نبودی ببینی دیگه «ممد نبودی» رو نمی خونه
ممد نبودی ببینی با دختری آهنگ رپ مشترک می خونه
ممد نبودی ببینی بدجوری راه خرمشهر را گم کرده
ممد نبودی ببینی به جای «یاران چه غریبانه» ، تو جبهه دشمن داره می خونه
خدا عاقبتمون را ختم به خیر فرماید
آدرس کانال @kootahgooya
بسم الله الرحمن الرحیم
در باره سقوط یک مداح
ممد نبودی ببینی ... | خبرگزاری فارس
https://www.farsnews.ir/news/14020504000030/%D9%85%D9%85%D8%AF-%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-
بسم الله الرحمن الرحیم
کدام مردم و کدام فشار؟
خطیب ارجمند و دوست داشتنی ، جناب حاج شیخ حسین انصاریان بر منبر گفته اند :«مردم را نباید عصبانی کرد و به آنها فشار آورد چرا که با فشار، کسی دیندار نمیشود. در دهه عاشورا به خانمهای بیحجاب و بدحجاب فشار نیاورید تا بتوانند در این مجالس شرکت کنند»
مطلب استاد انصاریان حالا تیتر اول روزنامه سازندگی (اصلاح طلب) شده و در سایر روزنامه ها و رسانه هاشان منعکس شده است
چندتا سوال برایم پیش آمده و اگر کسی با ایشان ارتباط داره ، جوابش را برای بنده بگیره:
:1-الان که بی حجابها خیلی راحت در خیابانها قدم می زنند. این فشار دقیقا کجاست؟
2- دقیقا این مردم که نباید آنها را عصبانی کرد، کی هستند؟ آیا اکثریت ملت متدین ایران مردم هستند یا عده قلیلی که یا از ناآگاهی و یا از عناد از عفت و حجاب خود به عنوان یک حربه استفاده می کنند؟
3-الان مردم (اکثریت) از حجاب عصبانی هستند یا از بی حجابی؟
4- قبلا در مورد اهمیت عفاف و حجاب سخنانی داشتید . چرا در یک سال گذشته که این معضل نمایان شده ، دو تا منبر با آن بیان شیوا و تأثیرگذارتان در مورد حجاب و بی حجابی اختصاص نمی دهید؟
آدرس کانال اینجانب @kootahgooya