eitaa logo
حوزه علمیه کوثر
354 دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
1.5هزار ویدیو
347 فایل
☎️تلفن : ۳۶۲۵۰۶۶۰_۰۲۱ معاونت آموزش : @m_zafar معاونت فرهنگی : @NAFMKAR معاونت پژوهش : @kosar_nori ادمین : @Mah_Matin
مشاهده در ایتا
دانلود
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین ( ع ) توجه توجه خدمت اعضای محترم کانال مدرسه علمیه کوثر ، خصوصا طلاب عزیز سلام علیکم برنامه صبحگاه از این به بعد فعلا دوشنبه ها بعد از یک تعطیلی آغاز خواهد شد. دوشنبه ۱۴/ آذر ساعت ۳۰ : ۷ با قرائت زیارت عاشورا در نماز خانه منتظرتان خواهیم بود. التماس دعا.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شاهین نجفی برای انقلابشون شورای نگهبان راه انداخته 😂😂😂 مفهوم رد صلاحیت، تأیید صلاحیت و عدم احراز صلاحیت را نمی دانید ؟ شاهین نجفی «عباسعلی کدخدایی ایران آزاد» توضیح می دهد @kosar_varamin
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ❇️برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به معاونت فرهنگی مراجعه بفرمایید. زمان تقریبی اردو : ۲۸ دی ماه بعد از امتحانات ترم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم لو رفته از تمرینات محمودکریمی با تیم اعزامی بسیج به دوحه برای شعاردادن در بازی با آمریکا😁😂 @kosar_varamin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ❇️برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به معاونت فرهنگی مراجعه بفرمایید. زمان تقریبی اردو : ۲۸ دی ماه بعد از امتحانات ترم
🔰🔰 💠گردهمایی طلایه داران تبلیغ شهرستان ورامین💠 🔸️با موضوع: جهادتبیین 🔸️سخنران:حجت الاسلام والمسلمین منفرد 🔸️زمان : پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ساعت۸صبح 🔸️مکان: اداره تبلیغات اسلامی ورامین @nehzat_varamin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌱اسم اعظم 🌱 آیت الله ناصری می فرمودند: یکی از دفعاتی که به دیدار مرحوم کشمیری رفته بودم، از ایشان اسم اعظم را خواستم. ⚜ ایشان گفتند اگر اسم اعظم را می‌خواهید به در خانه امام زمان - عجل الله تعالی فرجه الشریف - بروید و از این اسم شریف:🌾«یا صاحب الزمان أغثنی یا صاحب الزمان أدرکنی» 🌾نگذرید. @kosar_varamin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۵۰ ثانیه روضه مجسم از آنچه بر سر سید روح‌الله عجمیان آوردند @kosar_varamin
به ظهور نزدیک شده ایم … ❇️ همه وظیفه داریم .... رهبر معظم انقلاب: 🌾 ما نباید فکر کنیم که چون امام زمان خواهد آمد و دنیا را پُر از عدل و داد خواهد کرد، امروز وظیفه‌ای نداریم. نه، بعکس، ما امروز وظیفه داریم در آن جهت حرکت کنیم تا برای ظهور آن بزرگوار آماده شویم. 📚بیانات در تاریخ  ۱۳۸۱/۷/۳۰ ‌‌‌‌‌‌‌ @kosar_varamin
❇️به ظهور نزدیک شده ایم   🌾ما به زمان ظهور امام زمان ارواحنافداه، این محبوب حقیقی انسانها نزدیک شده‌ایم؛ زیرا معرفتها پیشرفت کرده است بیانات در تاریخ ۳ آذر ۱۳۷۸ @kosar_varamin
شب جمعه به یاد امام حسین و شهدای کربلا👆
سلام دوستان عزیز که دغدغه کار فرهنگی در حوزه ی عفاف و حجاب رو دارند می توانند به عضویت در پویش فرشتگان سرزمین من بپیوندند این هم گوشه ای از فعالیت‌هایشان در شب و روز میلاد حضرت زینب (ع)
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عیدتون مبارک ❤️😍 میلاد عمه جان اقا صاحب الزمان ؛ حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ‌مبارکتون باشه پویش شهر با همکاری و حمایت خواهران ورامین تقدیم میکند❤️ اجرای خیابانی شب میلاد 💚 برای عضویت در پویش به آیدی زیر پیام دهید🙏 @Reyhaneh_sho_varamin
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 اینو حتماً و حتماً و حتماً ببینید. نباید زبان و عمل ما در دفاع از آنچه حق می‌پنداریم دچار لکنت بشه. قطر این کار با وضع قوانینی در جام جهانی کرد و یکی از آثار کارش شد اینی که می‌بینید. (توحش مدرن غرب نمی‌تونه به ما درس اخلاق و زندگی بده) ✅ این‌ها صحبت‌های یک فعال رسانه‌ای آمریکایی است ... 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
بالاخره «صدای ملت» کدام است؟ 🔺رهبری گفت صدای مردم صدای سیزده آبان است، صدای تشییع سردار است. چرا نگفت «صدای همه را باید شنید،هم سیزده آبانی ها هم معترضین مخالف نظام»؟ 🔺رهبری گفت این حرفهای شکاف نسلی و امثالهم چرندیات روشنفکری است. چرا؟ بین نوجوانان اغتشاشگر یا مخاطبین «هیچ کس» و «ساسی» با نسل قبل، شکاف نیست؟ چرا رهبری فقط به بسیجی ها استناد میکند؟ 🔺بیایید به این پرسش فکر کنیم که اساسا سخن و رفتار یک عده از مردم چه زمانی نمایندگی کل جامعه را میکند؟ و الا سخن و رفتار همان عده است نه همه. 🔺اگر زاویه نگاه خود را کلان کنیم و کل جامعه را از بالا ببینیم. صداهای مختلف و متنوعی در یک جامعه شنیده میشود، رفتارهای کلان اجتماعی مختلفی توسط گروهها و جمعیتها در یک جامعه دیده میشود؟ سخن جامعه «در مجموع» کدام است؟ آیا اساسا میشود جمع بندی کرد؟ اینجا جمع و تفریقهای عددی و کمی دیگر نمیتواند موثر باشد، نیاز به روشی داریم به نام «معنا» یابی. 🔺معنایابی یعنی چی؟ یک انسان را در نظر بگیرید، انسانی که رفتارهای مختلفی انجام میدهد، بسته به انواع و تعداد و کمیت این افعال و کیفیت و شدت آنها در مجموع شما درباره آن شخص یک جمع بندی میکنید. میگویید سخن اصلی و محوری او این است. ذات او چنین است. رسیدن به آن نتیجه حاصل «معنا»یابی همه رفتارها است. اگر ظاهربین باشیم فقط انواع و اقسام رفتارها را نام میبریم. قدرت جمع بندی او را نداریم. میگوییم این هست آن هم هست. اما واقعیت آن است که یک شخصیت واحد را میتوان به صورت واحد نیز معرفی کرد. اگر آن معنای واقعی را پیدا کنیم آن وقت معلوم میشود کدام رفتارها و گفتارهایش او را حقیقتا نمایندگی میکند. درباره مومنین دیده اید میگویند خطاها یا گناههایش نمایندگی هویت او را نمیکند. درباره منافقین یا بیماردلان قرآن میگوید از روی جزییات رفتار و سخنشان میشود آنها را شناخت و جمع بندی کرد. این معنایابی یک انسان است. همین درباره جامعه واحد هم هست. 🔺تجمعها و گفتمانها هم باید معنایابی شوند اینجا دیگر جمعیت ها و قرائن زمانه ای و زمینه ای و هزار و یک نکته را در مجموع ملاحظه میکنیم و میگوییم این هویت چنین است و فلان تجمع یا گفتمان نمایندگی کننده حقیقی آن جامعه است. 🔺بیایید از روی رفتارهای کلان اجتماعی و گفتمانهای مردم معنایابی کنیم. رفتارهای خودجوش مردمی را ببینیم، هم جمعیت ده ملیونی تشییع سردار را هم جمعیت کمتر از یک ملیونی اغتشاشگرها را، شعارها را هم ببینیم هم فحاشی دانشجویان شریف را هم شعارهای انقلابی تشییع شهدای امنیت را. قرائن را هم ببینیم مثلا رسانه های تحت سیطره دشمن را، دروغگویی ها، پول خرج کردنها و امثالهم یا مثلا رای حدود پنجاه درصدی مردم را ببینیم و ریزش کمتر از بیست درصدی آرا آنهم با فشار همه بلندگوهای داخلی و خارجی را. 🔺از خود بپرسیم اگر سخن و هویت مردم مقاومت نیست، کلا این همه فشار دشمن روی مردم و زندگی آنها دلیلش چه بود. فشار اقتصادی حداکثری و جنگ ترکیبی دشمن مخاطبش مگر مردم نبود مگر فشارش روی مردم نبود، خوب اینها با این فشارها میخواستند کدام اراده را عوض کنند؟مگر اراده مردم چگونه بود که باید عوض میشد؟ چه شد که علنا اذعان به شکست فشار حداکثری کردند؟ حالا کدام یک نمایندگی کننده سخن مردم است جمعیت خودجوش ملیونی مردم که شعار مقاومت میدهند (ولو هزار اعتراض هم داشته باشند اما تصمیم میگیرند این سخن را فریاد بزنند و روی دست بگیرند) یا شعار دیگرانی که دم از فروپاشی یا تسلیم یا بن بست و یاس یا هر سخن دیگری میزنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ قسمت نشد که گاه به گاهی ببینمت حتی به قدر ِ نیم نگاهی ببینمت ✨تکلیفِ بیقراری این دل چه میشود اصلاً شما اگر که نخواهی ببینمت ✨ای کاش یک سه شنبه شبی قسمتم شود در راهِ جمکران سر راهی ببینمت ✨یا که مُحَرَمی شود و بین کوچه‌ای در حالِ کار ِ نصبِ سیاهی ببینمت ✨آقا خدا نیاوَرَد آن روز را که من سرگرم میشوم به گناهی ببینمت ✨دارم یقین که روز ِ وصالِ تو میرسد ذکر ِ لبم شده که الهی ببینمت  محمد رسولی @kosar_varamin
❇️لزوم وحدت بین خواص امام علی(ع) می فرماید: «أفامرهم الله بالاختلاف فأطاعوه أم نهاهم عنه فعصوه. خطبه ۱۸ نهج البلاغه گوشه ای از استدلال امیرمؤمنان(ع) در خصوص کسانی است که به نام دین برای خودشان وجهه ای به دست آورده اند و برای منافع خود تا جایی پیش رفته اند که حتی حلال خدا را نیز حرام کرده اند. در این خطبه روی سخن، آدم های معمولی و کوچه و بازار نیست، بلکه همه آنانی است که مردم آنها را به عنوان نمایندگان دین می شناسند.... برای ادامه مطلب کلیک کنید 👇👇👇👇👇👇👇 https://blog69.kowsarblog.ir/%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85-%D9%88%D8%AD%D8%AF%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5 وبلاگ مدرسه علمیه کوثر ورامین 👇👇 https://blog69.kowsarblog.ir