eitaa logo
کوثر🇮🇷
295 دنبال‌کننده
215 عکس
219 ویدیو
16 فایل
ما منتظریم و انتظارمان فعال است! اگر شما هم مانند ما هر لحظه از زندگی تان را با یاد او نفس می کشید...🌹🌱 اگر دل تان برای عدالت جهانی، برای صلح حقیقی و برای لبخند مهدی (عج) تنگ شده...🙂🙃 با ما هم نفس شو شاید این دلتنگی مشترک، ما را به ظهور نزدیک تر کند💚
مشاهده در ایتا
دانلود
@Maddahionlin1_14108703699.mp3
زمان: حجم: 2M
معرفی امام زمان(عج) توسط امام حسن عسکری(ع) حجت الاسلام ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
. | پیامبر اسلام ✨ 💢 إنَّ الَّذي ليسَ في جَوفِهِ شيءٌ مِــنَ الــقـرآنِ كَـالْـبَـيْـتِ الْخَـرِبِ 🌀 اون کسی که توی قلبش هیچی از قرآن نـبـاشـه، مـثـل یـه خـونـه‌ خراب و بی‌روحه. ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
کوثر🇮🇷
✍️غم نامه؛ امام زمان، از ما گله می کند... با همه رحمتش، با همه عشقش... اول دعایمان می کند؛ بعد
بسم‌رب‌المهدی.عج. بیش از هرکسِ دیگه‌ای برای ظهور خداوند عجله داره؛ [کلمه عجله درمورد خدا غلطه به کار می‌بریم، ولی اینجوری دارم میگم که خوب بفهمیم] و یکی اینکه خود امام‌زمان.عج. عجله داره؛ یعنی، ناراحت هستش...💔 ظلمی که به حضرت شده این هستش که حضرت، ۱۱۶۰ سال عجله داشته و ما اون پشت نگهش داشتیم گفتیم صبرکن حالا زوده، باش اونجا ما کار داریم اینجا خودمون میخوایم زندگی کنیم برای خودمون ای‌آقا، اوهم گفته باشه منتظر حقیقی حضرت، خود حضرتِ یعنی حضرت ۱۱۶۰ سال انتظار داره میکشه؛ که شیعه یه کاری بکنه الان ممکنه سوال برای شما پیش بیاد که [حالا تو کتاب میخونیم] که چرا شیعه باید یه کاری کنه خب خودشون یه کاری بکنن پاشن بیان دیگه بالاخره مگه قدرت دست خودشون نیست؟! دست خداست و امام‌زمان.عج. همه‌چی خودشون مقوا رو ببرن و بدوزن بیان ولی این شدنی نیست امکان نداره یه همچین چیزی بشه جزء سنت‌های لایَتَدَیَّنِ الهی است که حضور امام، باید، با خواست مردم بشه و مردم نمیخوان خود امام‌زمان.عج. در یکی از گله‌هاش میگه منو دوست ندارن؛ کسی نمیخواد من رو..!!! پس عجله‌ی اصلی رو اونا دارن یعنی خدا ماهم توپ و انداختیم تو زمین حضرت، تو زمین خدا به حضرت میگیم "عجل‌علی‌ظهورک" عه عجله کن! درحالی‌که این عجله باید از طرف ما صورت بگیره که صورت نمیگیره حضرت هم ۱۱۶۰ ساله میگه بابا من خیلی هم عجله دارم که بیام ولی خب باز کنید راه رو وایستادید سر راه من مانع ایجاد کردید نمی‌گذارید بیام هی‌هم میگید که "عجل‌علی‌ظهورک" خداهم همین و به شما میگه شما هی هزاربار حالا هی بشین دعا بخون الان که هیچی هزار سال دیگه هم هی دعا بکنی تا وقتی این دعا به‌درد نخوره دعای توأم با عمل نباشه هیچ مشکلی رو حل نخواهد کرد این یادمون نره حالا نگاه کنید حضرت از ماها چه گله‌ای داره؟ جالبه، ببینید چقدر مهربونه حضرت پدر مهربونی که از ما داره دائم سیلی میخوره و با این سیلی‌های زیادی که میخوره وقتی میخواد گله کنه از ما، اول دعامون میکنه که آدم شیم و بعد، گله‌ش رو میگه - اگر شیعیان ما که خداوند بر انجام طاعت موفقشان بدارد - چون شیعه‌ای که موفق به انجام طاعت بشه یعنی امام زمانیِ.عج. یعنی حتما منتظرِ یعنی مانع نیست خودش در راه حضرت ما مانعیم خودمون، خودمون مانع هستیم!!! دوتا چیز از ما میخواد حضرت؛ میگه این دوتا رو شما داشته باشید ما سریع اومدیم؛ یعنی مطمئن باشید دیگه غیبتی نیست؛ ظهور خواهیم کرد. دوتا چیز: در وفا کردن به عهدِما، ۱. عهد امامت، خدا عهد گرفته - اَلْسَّلامُ عَلَیْکَ یا میثاقَ اللهِ الَّذی اَخَذَهُ وَ وَکَّدَه | سلام بر تو ای میثاق خدا که، خداوند از ما میثاق گرفت و تاکید کرده بهش - امام ما ست؛ شوخیه مگه؟ ما در مقابل اماممون مسئول هستیم؛ قیامت هم مسئول هستیم؛ دنیا هم مسئول هستیم.. - یَوْمَ نَدْعوا کُلَّ عُناسٍ بِاِمامِهِم | روزی که هرکسی رو ما با امامش محشور میکنیم - و ما محشور میشیم فردا با امام‌زمان.عج. چشم تو چشم امام‌زمان.عج. میگن چیکار کردید شما؟! چیکار کردید برای ایشون؟! با این آقا چیکار کردید؟! چیکار کردید براش؟! میپرسن دیگه.. میثاق خداست عهد گرفته خدا از ما..!!! در وفا کردن به عهدِما، ۲. همدل بودند، - اگر شیعیان در وفا کردن به عهدِما همدل بودند مبارکیِ ملاقات ما از آنها به تاخير نمی‌افتاد؛ و سعادت دیدار همراه با معرفت ما به سوی آنها میشتافت - یعنی ما عجله داریم که بیایم؛ این دیدار و ما عجله داریم؛ ما شتاب میکردیم به سمتشون..! پس ما را، از آنها پوشیده نمیدارد (علت غیبت، یکی از علت‌های غیبت ->) مگر همان چیزهایی که از آنها به ما می‌رسد [تمام دردسرهایی که از طرف شما به ما میرسه]؛ سیلی‌هایی که میاد، مانع‌هایی که شما درست کردید و ما دوست نداریم تو این یه سره از طرف شما از این چیزا داره میاد به سمت ما و از آنها انتظار نداریم! اصلا انتظار نداریم که اینجوری با پدرشون رفتار بکنن ما رفتیم این پدرِ رو انداختیمش تو خانه سالمندان و ولش کردیم و یه سَره‌هم براش بد می‌فرستیم این، کار ما است! ... - اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج -🌷 ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴🎥از دعا خسته نشوید 🎙حجه الاسلام علوی تهرانی ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
دلم گرفته و چشمی به راه دارم من مخواه بی تو بمانم، گناه دارم من برای ظهورش دعا کنیم اللهم عجل لولیک الفرج ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
دلم گرفته کربلا.mp3
زمان: حجم: 2.7M
سفر‌ اولم‌ یادته‌ یا‌ نه؟ ورودی حرم یادته یا نه..؟💔 ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
کوثر🇮🇷
سفر‌ اولم‌ یادته‌ یا‌ نه؟ ورودی حرم یادته یا نه..؟💔 ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
امشب ساعت۲۳:۳۰ آنلاین باشید باهم یکم روضه ارباب گوش کنیم شب جمعه ست💔
کوثر🇮🇷
سلام و احترام 🌱 از امشب برنامه نماز شب رو شروع خواهیم کرد 😇 به این صورت که لیستی خواهیم داشت و هرکدا
لیست نمازشب خون های امشب: ۱‌.به نیت شهیدابراهیم هادی ۲.غزل ۳.ب نیت همه ی اموات بدواراث وبی وارث سببی ونسبی ۴. ۵. ۶. ۷. ۸. ۹. ۱۰. به این آیدی اسم مستعارتون بفرستید 😍 @H_s_10_27
بسم الله الرحمن الرحیم ❤️‍🩹