سلام و احترام
خوش آمد میگم به خواهر محترم شهید بزرگوار علی اصغر نوحی طهرانی❤️
که محفل مارو با وجودشون منور کردند😌
❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
•🌼•
سلام امام زمانم💖
چہ شَوَد گَر تو بیائے و بَری غَم زِ دلِ ما
ڪهبه هر خَستہ دَوائے
و به هَر بَستہ ڪِليدے.
یـَآمَوْلآنـٰایـَاصـآحـِبَالـزَّمـٰآنِ 🌿
#امام_زمان
❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
○| #سخنرانی |○
● پرچم امام حسین داریم می بریم بالا یا میاریم پایین؟
❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
@ostad_shojaeامام زمان 006.mp3
زمان:
حجم:
1.3M
سه شنبه ها دلمان، بهانه میگیرد؛
اما؛
می گذرد!
دلمان، هوايت را می کند؛
اما؛
بی قرارت نیست!
عجب دردیست؛ بی دردی؛
که به جانمان افتاده است.
#استاد_شجاعی
#صوت
❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
کوثر🇮🇷
سه شنبه ها دلمان، بهانه میگیرد؛ اما؛ می گذرد! دلمان، هوايت را می کند؛ اما؛ بی قرارت نیست! عجب در
این بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود هر کس با همین شعر میتونه خودش رو بشناسه با همین یه مصرع
این " تویی " که بی تو بسر نمیشه برا هرکس یه معنا داره این " تو " کیه تو زندگی " توئه " ما کیه ؟
تو این شعرو برا چه کسی میتونی بخونی ؟
بعضیا فقط برا پول میتونن اینجوری بخونن
ینی پولو ازشون بگیری انگیزه برا زندگی ندارن
ینی کمالات جمادی اتومبیل زمین خونه مسکن پول
بعضیا این " تو " شون یه کمال گیاهیه ورزشکار باشه هیکل قشنگی داشته باشه قد بلند باشه قیافه قشنگ داشته باشه زیبایی ها تجملات جلوه های کمالات نباتی غذا اینها کمالات نباتی هستش
بعضیا کمالات حیوانی دارن یه همسری داشته باشن یه فرزندی داشته باشن تو اجتماع به یه پستی به یه ریاستی به یه مدیریتی به یه مقامی برسن مدیر کل بشه رئیسی بشه رئیس جمهوری بشه نخست وزیری بشه مثلا حالا نماینده مجلس بشه همین بسشه به همین دلخوش و کافیه براش فکر میکنه خوشبخت اگه به اینا برسه فکر میکنه خوشبخت شده
اونوقت عقب افتاده هام اینارو خوشبخت میدونن میگن خوشبخت کسی هست که یه مقام بدست بیاره روی زمین مقام زمینی
پستی بدست بیاره رایی بگیره کمالات داشته باشه وزیر بشه یجا این توئه ما کیه ما میتونیم این شعر رو برا کی بخونیم؟
فقط زمانی حقیقت انسانی داری که میتونی باطن انسانی داری و انسان محشور میشی که بتونی این شعرو برا امام زمان بخونی
و به امام زمان بگی بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود بتونی یه دعا ندبه رو بخونی کامل یبار ببین اونجا که امام صادق ع به اوج گریه در فراق حضرت میافته مام میافتیم یا نه ببین بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود عین همین امام صادق در کجا داره در دعای ندبه داره عَزِیزٌ عَلَیَّ أَنْ أَرَی الْخَلْقَ وَ لا تُرَی سخت است بر من که بقیه مردم رو ببینم اما تو دیده نشی ، سخت برا ما ؟ واقعا برا ما سخته ؟اذیت میشیم بی تاب میشیم دلتنگ میشیم ؟ اگه میشی خوشبحالت خوشبحال دلت خوشبحال خودت چه دل خوبی چه دل مبارکی ، انسان واقعا بسوزه از فراق امام زمان ع مقام خیلی مقام بالاییست .
#استاد_شجاعی
#متن
❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
در وصیتنامه اش نوشته بود:
از خدا می خواهم که شمع باشم
و بسوزم و نور بدهم
و نمونه ای از مبارزه و کلمه حق
و مقاومت در مقابل ظلم باشم
#شهید_سیدیحیی_صحرایی
❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
🛑 میگن مسئله حجاب دیگه حل شدنی نیست!!!
+ شاید خیلیهامون این روزها با خودمون میگیم، مسئله حجاب دیگه حل شدنی نیست. ما اروپا شدیم، ترکیه شدیم، خدا به داد بچههامون برسه، جوونامون دارن از دست میرن...
اما این نکته کلیدی میتونه ورق رو به نفع ما برگردونه...👌🏻
•❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
ان شالله از امروز
چهل روز مونده تا محرم...
چهل تا زیارت عاشورا بخونیم ...
به نیت فرج آقا امام زمان«عج»...
زنده باشیم تا محرم...
❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
سلحشورادعیه و زیارات - زیارت عاشورا(1).mp3
زمان:
حجم:
7M
#زیارت_عاشورا
⁴⁰روز تامحرم🖤
❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
کوثر🇮🇷
سلام و احترام قصد داریم نهضت کتابخوانی راه بندازیم و اولین محوریت ما از موضوع کتاب، کتاب های شهدایی
سلام و احترام ممنون از همراهی شما
تاالان تقریبا ۸۰۰ هزارتومان جمع شده✅🌹
این کار به نیت رهبرشهید و شهید ابراهیم هادیه✅
و اخر ماه میخواییم کتاب های شهدایی تهیه کنیم...😍
و مثل کتابخانه وقف درگردش بزاریم☺️
هرکس هرچقدر میتونه کمک کنه.
ان شاءالله صدقه جاری برای شما خواهد بود.
کوثر🇮🇷
سلام و احترام قصد داریم نهضت کتابخوانی راه بندازیم و اولین محوریت ما از موضوع کتاب، کتاب های شهدایی
سه تا واریزی اخیر💚
قبول باشه🌹
ان شاءالله نگاه شهدا بدرقه زندگیتان باشد🌷🌱
❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼