eitaa logo
کوثر🇮🇷
295 دنبال‌کننده
215 عکس
219 ویدیو
16 فایل
ما منتظریم و انتظارمان فعال است! اگر شما هم مانند ما هر لحظه از زندگی تان را با یاد او نفس می کشید...🌹🌱 اگر دل تان برای عدالت جهانی، برای صلح حقیقی و برای لبخند مهدی (عج) تنگ شده...🙂🙃 با ما هم نفس شو شاید این دلتنگی مشترک، ما را به ظهور نزدیک تر کند💚
مشاهده در ایتا
دانلود
کوثر🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_pjcvjeh&btn=خادم.الزهرا
سلام وقت بخیر انشاالله نگاه شهدا بدرقه زندگیتون سلام مچکرم🌷
کوثر🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_pjcvjeh&btn=خادم.الزهرا
سلام ممنون از کانال زیباتون به نظرم من یک طرحی بزارید هرکی از هر کتابی که به شهدا مربوط میشه و میبینه تکه ای از اون قشنگه رو بفرسته و تو کانال بزارین در نهایت اللهم الرزقنا التوفیق الشهادت بله خیلیم خوب😍 ازاین بعد هرکی هرکتابی خوند جایی ک فکرمیکنید خیلی خوبه ک اشتراک گذاری شه ... بفرستید نشر میدیم👌 الهی آمین 🤲🏻
کوثر🇮🇷
سلام و احترام 🌱 از امشب برنامه نماز شب رو شروع خواهیم کرد 😇 به این صورت که لیستی خواهیم داشت و هرکدا
لیست نمازشب خون های امشب: ۱‌.به نیت دوازه امام و چهارده معصوم ۲.به نیت شهید ابراهیم هادی ۳. به نیت تعجیل درظهورآقا ۴.به نیت شهید روح الله عجمیان ۵. هدیه به شهید حسن طهرانی مقدم ۶.به نیت شهید ابوالفضل سبکتکین ۷. ۸. ۹. ۱۰. به این آیدی اسم مستعارتون بفرستید 😍 @H_s_10_27
❤️ خدا کند قلب مهربانتان سرشار از آرامش باشد ... خدا کند وجود شریفتان مصون از رنج و غم باشد ... خدا کند سیمای زیبایتان پر از شکوفه ی لبخند باشد ... خدا کند همین روزها ، خانه ی دلتان با مژده ی ظهور ، پر از پرواز مرغان شادی گردد ... خدا کند بیایید ... 🌤ألـلَّـهُـمَ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌤 ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله
@ostad_shojaeامام زمان 008.mp3
زمان: حجم: 2M
✍️ همش می گن؛ شما تشنه نيستين! شما طلب ندارين! شما نمی خواينش! که امام تون،هزار ساله در غیبته! اصلا این طلب وتشنگی چيه؟ ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
کوثر🇮🇷
✍️ همش می گن؛ شما تشنه نيستين! شما طلب ندارين! شما نمی خواينش! که امام تون،هزار ساله در
چقدر به ما خوش گمان بوده رسول خدا چقد بما خوش ظن بوده حضرت می‌فرماید هرکس یه مصیبتی براش بزرگ شد یدفه یه مشکلی تو زندگیش خیلی بزرگ شد " فلیذکر " باید باید مصیبتی که بخاطر من دیده رو به یاد بیاره ، ما چقد شرمنده ایم به پیغمبر باید بگیم آقا شما اصلا نبودتم مصیبت نبود برای ما کما اینکه بودنتم برای خیلیایی که زمان شما بودن همه چی محسوب نشد نه قدر شما نه قدر امیرالمؤمنین و نه قدر هیچکدوم ازخلفای الهی رو ندونستن همون جنایتی که ما نسبت به امام زمان کردیم و داریم میکنیم نبودش بی قرارمون نمیکنه آزار دهنده نیست طلبی نداریم نسبت به امام زمان تارف نمیکنما شعر نمیخوام بگم نمیخوام اینجاخطابه بخونم احساسات شمارو تحریک کنم طلبش تو ما نیست ینی اینطور نیستش که ما بیقرار باشیم آخه یه شاگردی به استادش گفتش که استاد این همه راجع به طلب طلب صحبت میکنی این طلب چبه؟ هی میگی طلب ندارید تو شما ها نیست گفت برو تو آب بردش تو آب خود استادم رفت تو آب شاگردو گرفت کردش زیر آب نگرش داشت این یواش یواش اکسیژن کم آورد هی دست و پا زد بیاد بالا استاد اجازه نمی‌داد تو مرز خفگی ولش کرد اومد بالا نفس نفس زنون عصبانی از دست استاد گفت میخواستی منو بکشی ؟ استاد یزره صبر کرد گفت خب اون زیر که بودی چی دوسداشتی بزرگترین مشکلت چیبود؟ گفت یزره هوا میخاستم با اون زنده بودم گفت "طلب ینی همین" هروقت نسبت به یه چیزی این احساسو پیدا کردی که اگه نباشه تو مردی و فقط با اون زنده هستی این میشه طلب ما خیلی شرمنده ایم بخدا نسبت به امام زمان عج اینجوری هستیم؟ اصلا ما اینجوری تابحال یبار دعا کردیم برا حضرت ما اگه بهمون بگن سرطان دارید انقدر جدی دعا میکنیم بگن بچت سرطان داره نمیدونم دخترت الان تو مرز طلاق نمیدونم پسرت الان داره میمیره شوهرت میخواد بیافته زندان چجوری دعا میکنیم با چه سوزشی شبو روز خواب میزنه سرمون نصف شب چجوری دعا میکنیم ما یبار تابحال یبار یه کسی اینجوری برا امام زمان دعا کرده اینهمه امام زمان فرمود برا من دعا کنید دعا کنید برا فرج من دعا بکنید شما اگه برا فرج من دعا کنید درواقع برای فرج خودتونه به نفع خودتونه ما چقدر سوختیم از نیومدن امام زمان؟؟ ازینکه انسان کامل بالا سرمون نیست منجی مون بالا سرمون نیست ... ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
شهید چمران🌱 : خدایا آنقدر‌ به ماقدر‌ت‌وتحمل‌ده که اگر از زمین‌و‌آسمـٰان رگبارِدشمنی وبـٰاران‌تهمت‌ببارد درایمـٰان‌خالصانه مـا به تو خللی وارد‌نشود. 🕊 ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
🔹 خداوندا پاهایم سست است ؛ رمق ندارد . [ پاهایم] جرأت عبور از پلی که از جهنم عبور می کند، ندارد. من در پل عادی هم پاهایم می لرزد ؛ اما یک اُمیدی به من نوید می دهد که ممکن است نلرزم ، ممکن است نجات پیدا کنم . من با این پاها در حرمت پا گذارده‌ام و دور خانه ات چرخیده ام و در حرم اولیائت در بين الحرمين حسين و عباست آنها را برهنه دواندم اُمید دارم به حرمت آن حریم ها ، آنها را ببخشی. 📚بخشی از وصیت نامه الهی سیاسی شهید حاج قاسم سلیمانی ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼