eitaa logo
کوثر🇮🇷
295 دنبال‌کننده
215 عکس
219 ویدیو
16 فایل
ما منتظریم و انتظارمان فعال است! اگر شما هم مانند ما هر لحظه از زندگی تان را با یاد او نفس می کشید...🌹🌱 اگر دل تان برای عدالت جهانی، برای صلح حقیقی و برای لبخند مهدی (عج) تنگ شده...🙂🙃 با ما هم نفس شو شاید این دلتنگی مشترک، ما را به ظهور نزدیک تر کند💚
مشاهده در ایتا
دانلود
صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله
✍ عاقل ،عاقل نیست مگر اینکه..🔻 🔸امام صادق علیه السلام: 🔹لا يُعَدُّ الْعاقِلُ عاقِلاً حَتّى يَسْتَـكْمِلَ ثَلاثا: اِعْطاءَ الْحَقِّ مِنْ نَفْسِهِ عَلى حالِ الرِّضا وَ الْغَضَبِ وَ اَنْ يَرْضى لِلنّاسِ ما يَرْضى لِنَفْسِهِ وَ اسْتِعْمالَ الْحِلْمِعِنْدَ الْعَثْرَةِ؛ 🔹عاقل، عاقل نيست مگر آن كه سه صفت را در خود به كمال رساند: 1⃣حق را در هنگام خشنودى و در خشم ادا كند 2⃣آنچه را براى خود مى پسندد، براى ديگران هم بپسندد 3⃣و هنگام خطاى ديگران، بردبار و صبور باشد. 📚تحف العقول، ص ۳۱۸ ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هی‌خدا بمیرم‌برای‌دل‌هاتون ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرزوی‌شهادت... عاشق فـــقـــط باید ببینه مـعـشوقش چی میخواد؟! من توش نباشه! ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
🌿امام زمان(عج) یار بی سواد نمیخواد🌿 خاطره ای زیبا بخونید از شهیده راضیه کشاورز، یار ۱۶ ساله ی امام زمان(عج). هرصبح دعای عهد می خوند و قبل هر درسی زیارت عاشورا... شهدا هم رو اعتقادشون کار می کردند هم رو مهارتهای علمی و ورزشی و.. امام زمان، نیروی متخصص قوی و زرنگ میخواد نه مومن تنبل.. ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• شماها که متأسفانه کتاب متاب خیلی اهل کتاب نیستید شماها! بنده کتاب خونم، من خیلی کتاب می‌خونم، دلم می‌خواد شما بچه‌ها جوونا واقعا کتاب بخونید! ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وحدتمون برگ برندمونه✊️ 👥️ رهبرمون هرچی بگه همونه 🚩 قلعه اقتدار یک ملت، هرگز از بیرون فتح نمیشه❗️ 📝قرآن کریم توی آیه ۴۶ سوره انفال، معادله‌ی پیروزی در برابر دشمن رو به صراحت بیان کرده : 📖وَ أَطِيعُوا اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ لَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ رِيحُكُمْ وَ اصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ 🔹️۱. اطاعت از رهبری 🔹️۲. پرهیز از تفرقه 🔹️۳. استقامت و صبر ⚠️خداوند هشدار می‌ده که نزاع داخلی، هیبت و شُکوه شما را به باد میده: «وَ تَذْهَبَ رِيحُكُمْ» 🇮🇷آنچه این روزها دشمن رو در برابر مردم مبعوث شده ایران مستأصل کرده، زندگی با همین آیه هستش؛ یک‌صدایی، اتحاد حول محور رهبری و ایستادگی داخل یک صفِ واحد. تا زمانی که این اتحاد برقراره، دستِ خدا با ماست...💌 ملاک وحدت ما... شروط رهبر ما✊️ ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
1_1623377893.mp3
زمان: حجم: 1.4M
پناه و طبیب امام زمان است ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
حالا نوبت آمریکاست! آیت الله حائری شیرازی کسانی به امام سجاد (ع) اصرار می‌کردند که بیایید مثل پدرتان، قیام کنید. ظاهراً تنور آتشی در منزل امام بوده است. امام باقر (ع) نقل می‌کنند که: پدرم به اینهایی که اصرار می‌کردند، فرمود: «منْ فِيكُمْ تَطِيبُ نَفْسُهُ أَنْ يَأْخُذَ جَمْرَةً فِي كَفِّهِ فَيُمْسِكَهَا حَتَّى تَطْفَأَ؟»: كدامتان حاضر است یک تكه از این آتش‌ها را در دست بگيرد و آن قدر نگه دارد تا خاموش شود؟! دیدم اصلاً هیچکس نمی‌آید؛ من گفتم: «پدر، من حاضرم». پدرم گفت: «منظورم شما نیستی». دوباره فرمود: «منْ فِيكُمْ تَطِيبُ نَفْسُهُ أَنْ يَأْخُذَ جَمْرَةً فِي كَفِّهِ فَيُمْسِكَهَا حَتَّى تَطْفَأَ؟». دوباره دیدم هیچکس نمی‌آید و من گفتم. باز پدرم گفت منظورم شما نیست. بار سوم هم به همین ترتیب. من دیدم این اصحاب آنقدر خجالت‌زده و شرمنده شدند که دوست دارند زمین بشکافد و بروند داخلش. پدرم هم دلش به حال آن‌ها سوخت و رهایشان کرد. ببینید! این صحبت امام سجاد (ع)، حرف خداوند خطاب به همۀ ماست. این سؤال امام سجاد (ع)، در واقع نسل‌به‌نسل تکرار می‌شده؛ اما هیچ نسلی حاضر نشد این «جَمَره» (حبۀ آتش) را بردارد. امام راحل نگاهی به مردم کرد و در مردم وفا احساس کرد؛ چون مردم‌شناس بود؛ لذا در پاسخ به ندای «منْ فِيكُمْ تَطِيبُ نَفْسُهُ أَنْ يَأْخُذَ جَمْرَةً فِي كَفِّهِ فَيُمْسِكَهَا حَتَّى تَطْفَأَ؟» گفت: «ما بر می‌داریم!». بنابراین به او مأموریت دادند که آتش را بگیرد. اولین آتشی که امام (ره) گرفت، آتش شاه و ساواک بود. به امام(ره) گفتند اینها را اینقدر بگیر تا سرد بشود. مردم هم گفتند: هرچه امام در دست گرفت، ما در دست می‌گیریم. شاه و ساواک، آتشِ سرخ بودند. گرفتن آتش یعنی بدنت بسوزد، تاول بزند، تکه‌تکه گوشتت بریزد؛ اما آتش را زمین نگذاری تا سرد و زغال بشود. این شهیدها، جانبازها، شلاق‌هایی که در زندان می‌خوردند، تعقیب‌ها، هجوم به خانه‌ها و ...، همۀ اینها تکه‌تکه‌های گوشت بود که می‌ریخت، همه اینها به خاطر گرفتنِ آتش در دست بود. ولی امام تا آخر کوتاه نیامد. به مدت 15 سال از نیمۀ خرداد 42 تا 22 بهمن 57، «امام» و «امت» این آتش را گرفتند تا سرد شد. بعد هم آتش صدام و حكومت بعثی را گرفتند تا سرد شد. سپس به امام گفتند آتش بعدی را بگیر؛ امام گفت: بعد از شاه، نوبت آمریکاست. هرچه که با شاه پیش آمد، باید با آمریکا هم پیش بیاید. آمریکا و اسرائیل، عین آتش هستند؛ باید در دست گرفته بشوند تا سرد بشوند. مقاومت به معنای گرفتن این آتش است. این آتش دارد سرد می‌شود. آمریکای سال 58 کجا، آمریکای اکنون کجا! این راهپیمایی‌هایی که در عالَم واقع میشود، جرأت‌هایی که مردم دنیا پیدا کرده‌اند و پرچم آمریکا را مرتباً آتش میزنند، علامتِ سرد شدنِ آتش است. وقتی در کل جهان، همان حالتی ایجاد شود که در کشور ما پیدا شد، آن آقا می‌آید. ما باید دعا کنیم که امت‌ها، در این راهی که آمده‌اند تا آخر بروند. در فلسطین، این آتش را بدست گرفته‌اند. هرکس بگوید: «فلسطین به ما چه ربطی دارد، آنها خودشان یک ملت هستند و ما هم برای خودمان ملت دیگری هستیم»، این آتش را زمین گذاشته است. اگر کسی در این زمان، این آتش 40 ساله را زمین بگذارد، گناه چهل نسل قبلی را باید جواب بدهد. چرا؟! چون امام زمان (ع) می‌گوید: چهل نسل که این آتش را بر نداشتند، حالا شما هم که برداشته‌اید، بعد از چند سال می‌خواهید آن را زمین بگذارید؟! اين همه شهید، سوختگی‌های دست امت است كه آتش_استكبار را نگه داشته و تاكنون از نگه داشتن آن خم به ابرو نياورده است. اين آتش بالاخره سرد خواهد شد، همان طور كه شاه و صدام سرد شدند. امام با سرد شدن آتشِ شاه، به ميان ما برگشت و آن امام منتظر نیز با سرد شدن آتشِ_استكبار است كه زيارتش خواهیم کرد. مسئله، مسئلۀ گرفتن آتش در دست است. این رسالت امروز ما است. ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
تک تک قدم هایم نذر ظهورت آقا💚🌱