از صب دلم میخواد بیام بگم با احترام به همه هیترام
اما خب یادم میوفته هیتر ندارم دیگه بخاطر همون نمیگم
هدایت شده از pain³
#XNFP
i only get jealous because i’m afraid someone is going to make you happier than i do.
من فقط به این دلیل حسودی می کنم که میترسم کسی بیشتر از من تو رو خوشحال کنه.
نوشتن مشقای زبان این ترمم عذاب آور شده برام
همش یادم میره بنویسم بفرستم:))))))
هدایت شده از بعداً تصمیم میگیرم
بچها من رفتم کوثرو دیدم فکر کنم وقتشه بگم دلتون سوز 😂