هدایت شده از اشتباه.
آدما چجوری بزرگ شدن رو قبول میکنن؟ چجوری خوشحالن از اینکه بزرگ میشن؟ من بچه بودم میخواستم زودتر 10 سالمشه که آدم حسابم کنن، که سرمو شیره نمالن. اما الان هنوزم که هنوزه منو آدم حساب نمیکنن. کاش آرزو نمیکردم بزرگ شم. چی بود تو این بزرگ شدن؟ چرا دلم میخواست بزرگ شم؟ که چی؟
هدایت شده از اشتباه.
بس واقعا. نمیخوام برم تو جمع آدم بزرگا. من میخوام با بچهای کوچولو باز میکنم، با اونا بپر بپر کنم و نگران نباشم بقیه دربیارم چی فکر میکنن. من بچه ام هنوز.
هدایت شده از اشتباه.
زمان عزیزم متوقف شو و بیشتر از این ادامه نده. نمیخوام بگذری.
سلام
میخواستم بگم احتمالا ( خیلی زیاد ) حال ندارم بیا اینجا و مثلا توی کارای تابستونم فاصله گرفتن از فضای مجازی و اینا بود ( زر میزنم )
خیلی خلاصه بگم من دیگه حالا حالا اصلا نه حال دارم نه حوصله که بیام دیگه حوصلم سر رفته پس من قرار نیست که بیام دیگه حداقل تا ۱ ماه توی برنامه ام نبست که بیام اینجا و اینا خلاصه خیلی خوشحال میشم اگه لف ندید به خصوص ممبرای موردعلاقم😭( همتون ) چون جدی قلبم میشکته☹️
ولی خب اگه هم لف دادید که دادید دیگه
مراقب خودتون باشید
تابستون خوبی براتون آرزومندم
فعلا خدانگهدار 🔥