eitaa logo
دانلود
سلام میخواستم بگم احتمالا ( خیلی زیاد ) حال ندارم بیا اینجا و مثلا توی کارای تابستونم فاصله گرفتن از فضای مجازی و اینا بود ( زر میزنم ) خیلی خلاصه بگم من دیگه حالا حالا اصلا نه حال دارم نه حوصله که بیام دیگه حوصلم سر رفته پس من قرار نیست که بیام دیگه حداقل تا ۱ ماه توی برنامه ام نبست که بیام اینجا و اینا خلاصه خیلی خوشحال میشم اگه لف ندید به خصوص ممبرای موردعلاقم😭( همتون ) چون جدی قلبم میشکته☹️ ولی خب اگه هم لف دادید که دادید دیگه مراقب خودتون باشید تابستون خوبی براتون آرزومندم فعلا خدانگهدار 🔥
زر مینزم همین فرداس که بیام
به هرحال
اینو می‌دونم تا دو هفته دیگه اصلا حال ندارم 😭🤣
گفتم بدونید دیگه اینجا خبری نیست
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا