سلام
میخواستم بگم احتمالا ( خیلی زیاد ) حال ندارم بیا اینجا و مثلا توی کارای تابستونم فاصله گرفتن از فضای مجازی و اینا بود ( زر میزنم )
خیلی خلاصه بگم من دیگه حالا حالا اصلا نه حال دارم نه حوصله که بیام دیگه حوصلم سر رفته پس من قرار نیست که بیام دیگه حداقل تا ۱ ماه توی برنامه ام نبست که بیام اینجا و اینا خلاصه خیلی خوشحال میشم اگه لف ندید به خصوص ممبرای موردعلاقم😭( همتون ) چون جدی قلبم میشکته☹️
ولی خب اگه هم لف دادید که دادید دیگه
مراقب خودتون باشید
تابستون خوبی براتون آرزومندم
فعلا خدانگهدار 🔥