لواشک ౨ৎ
#سازمان_حمایت_از_محیا_ملقب_به_فلفل_و_فلورای_مظلوم_تر_از_بچه_های_غزه_توسط_ثمین_ظالم
منم عضو میشم
فقط برای اینکه این ثمین را اذیت کنم
فک نکنی طرف مظلوم من همیشه طرف ظالمم
لواشک ౨ৎ
منم عضو میشم فقط برای اینکه این ثمین را اذیت کنم فک نکنی طرف مظلوم من همیشه طرف ظالمم
محشره
ببین تو کلا همیشه مرز داری بابا
عادی شده