سلام🙃
https://eitaa.com/joinchat/2601780876Cb2ae7a3336
حمایت میکنی،
اینجا لایا عه
پس بله عشق بورزید
سلام سلام دختری؟!...
اسم چنلتو از روی اخگری در خاکستر دختره لایا برداشتی قلبم؟!...
سلام به روی ماهت بله که دخترم
و اسم چنلم رو یه عزیزی از روی اون کتاب برداشته
پرنیا امروز کارنامه هامونو دادن و نتیجه مطلوب بود😭میشه یکم ذوق کنیی😭
بهت افتخار میکنم میدونستی؟
یه بوس روونه شما
چرا احساس میکنم از دنیا عقب موندم و از زندگیم هیچ بهره ای نمیبرم؟
منم دو روزه به اونجا رسیدم و نمیدونم بابتش باید چیکار کنم